بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرانسه مغلوب محبوبیت رئال مادرید

فوتبال فرانسه بازنده رقابت با رئال مادرید برای حفظ امباپه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳
امباپه ؛ فوتبال فرانسه بازنده رقابت با رئال مادرید برای حفظ امباپه

در فرانسه معتقدند فوتبال فرانسه نبرد برای حفظ کیلیان امباپه را به رئال مادرید باخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌ها، روزنامه‌نگاران و چهره های سرشناس فوتبال فرانسه، می‌گویند که امباپه فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. برخی البته محتاط‌تر هستند. اما اکثریت می گویند که امباپه با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و این فصل پایان کار او در پاریس است.

امروز روزنامه اکیپ نوشت:

«واقعیت این است که پی اس جی حاشیه مالی زیادی ندارد. لوئیس کامپوس (مدیر فنی) در هفته‌های اخیر بارها و بارها به همکارانش اشاره کرده است که معضل بازی جوانمردانه مالی صحت دارد و اگر امباپه در نهایت پاریس را ترک کند، که در حال حاضر به نظر می رسد این اتفاق رخ خواهد داد، در پارک دو پرنس مجبور خواهند شد ضربه سختی در بازار نقل و انتقالات وارد کنند تا به هواداران خود اطمینان دهند که در رقابت برای جذب ستاره های بزرگ باقی مانده اند. باشگاه به هیچ وجه نمی تواند این تصور را ایجاد کند که جاه طلبی خود را از دست داده است.»

لو پاریزین هم نوشته است:

«بزرگترین ستاره فوتبال فرانسه فصل آینده به بزرگترین باشگاه جهان یعنی رئال مادرید خواهد پیوست. در همین حال، خوش بینی در اسپانیا حاکم است و در پشت صحنه، روی بزرگترین قرارداد تاریخ رئال در حال مذاکره اند. امباپه تصمیم گرفته است در پایان فصل لیگ یک را ترک کند و به جایی برود که همیشه می خواست برود. با گذشت سه روز از انتشار خبر تصمیم نهایی امباپه، باید اعتراف کرد که فوتبال فرانسه در این نبرد شکست خورده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *