بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ 3 ایرانی در تیم داوران جام جهانی 2022 + عکس

علیرضا فغانی، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری از داوران حاضر در جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۹
اسامی داوران جام جهانی 2022

فیفا در روز پنجشنبه لیست داوران حاضر در جام جهانی 2022 را اعلام کرد که 3 داور ایرانی نیز در بین آن ها دیده می شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فیفا در روز پنجشنبه لیست داوران حاضر در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که علیرضا فغانی (داور اصلی)، محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری (به عنوان کمک داور) سه ایرانی حاضر در لیست هستند.

به گزارش پارس فوتبال، 36 داور، 69 کمک داور و 24 داور ویدیویی از شش کنفدراسیون فوتبال بر اساس کیفیت ها و عملکردهایشان در تورنمنت های زیر نظر فیفا در لیست قرار گرفته اند. پیرلوئیجی کولینا رئیس کمیته داوران فیفا گفت:

مثل همیشه معیار اصلی ما این بوده که کیفیت در اولویت است و داوران انتخاب شده بالاترین سطح داوری را در سطح دنیا دارند. جام جهانی 2018 بسیار موفقیت آمیز بود و بخش زیادی از آن به خاطر استانداردهای بالای داوری بود و تلاش می کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا در قطر شرایط از آن هم بهتر باشد.

پروژه انتخاب داوران جام جهانی 2022 از سال 2019 آغاز شد که بیش از 50 عضو سه نفره به عنوان گزینه ها انتخاب شدند و مراحل آماده سازی را پشت سر گذاشتند. بحران کرونا باعث شد تا مراحل آماده سازی مشکل باشد.

اسامی داوران جام جهانی 2022

قرار است که فغانی، ابوالفضلی و منصوری همچون سایر داوران در سمینارهای فیفا در اوایل تابستان در شهرهای آسانسیون، مادرید و دوحه حضور پیدا کنند تا با بررسی و تماشای کلیپ های بازیهای واقعی تجربیات خود را افزایش بدهند تا به طور کامل برای حضور در جام جهانی آماده شوند.

علیرضا فغانی با تجربه قضاوت بازی فینال المپیک 2016 و بازی رده بندی جام جهانی 2018 حالا آماده حضور در مسابقات قطر می شود. منصوری همچون جام جهانی 2018 در کنار فغانی حضور دارد در حالی که ابوالفضلی جای سخندان را گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *