بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره پاری سن ژرمن از مصدومیت + عکس

بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت به تمرینات پاری سن ژرمن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۴
پاری سن ژرمن ؛ بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت به تمرینات پاری سن ژرمن

عثمان دمبله، ستاره پاری سن ژرمن، بعد از بهبودی از مصدومیت کشاله ران امروز در تمرینات گروهی پاریسی‌ها شرکت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای اخیر نام پاری سن ژرمن در صدر اخبار فقط بیشتر به خاطر افزایش احتمال جدایی کیلیان امباپه، کاپیتان و فوق ستاره این تیم، و رفتنش به رئال مادرید مطرح شده است، چیزی که قطعا به پیشرفت این تیم کمک نخواهد کرد. اما آنها بعد از چند روز قرار گرفتن تحت فشار این خبرها، بالاخره یک خبر خوشحال کننده هم دریافت کردند.

عثمان دمبله که بازی روز جمعه با استراسبورگ، که با پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن همراه شد، را به دلیل مصدوم شدن از ناحیه کشاله ران در تمرینات از دست داده بود، امروز بعد از چند جلسه فیزیوتراپی و ریکاوری به تمرینات گروهی این تیم بازگشته است و به نظر می‌رسد که کاملا آماده حضور در رقابت‌های آتی پاریسی‌ها در تقویم شلوغ ماه فوریه باشد.

اگر پیشرفت این ستاره فرانسوی به همین شکل ادامه یابد، می‌تواند در تیمی قرار بگیرد که چهارشنبه شب در جام حذفی فرانسه به مصاف برست خواهد رفت.

پاری سن ژرمن ؛ بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت به تمرینات پاری سن ژرمن

البته نونو مندز هنوز در لیست مصدومان پاریسی‌ها قرار دارد و این مدافع چپ پرتغالی پروتکل درمانی خود را طبق برنامه ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود که او در خوشبینانه‌ترین حالت برای بازی دهم فوریه مقابل لیل در لیگ یک فرانسه، آماده حضور در میادین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *