بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس به تیم امیر قلعه نویی

حمید استیلی : شانس قهرمانی‌ تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا خیلی زیاد است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۶
حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس گفت : شانس ما با برد ژاپن خیلی زیاد شده است ما همیشه جلوی کره خوب بازی کردیم. خدا را شکر بچه ها هم استراحت می‌کنند و می‌توانند با تمام توان به میدان بروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی 2 بر یک ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

بازی فو‌ق‌العاده خوبی بود، مخصوصاً در نیمه دوم. بچه‌ها بیشتر از توان‌شان در زمین گذاشتند و بدون هیچ تعویضی تا ثانیه آخر فوق‌العاده بودند. یکی، دو موقعیت دیگر هم داشتیم و بچه‌ها نشان دادند مدعی قهرمانی هستند. فقط باید ریکاوری خوب انجام دهند و آماده بازی نیمه نهایی شوند. انگیزه‌ای که مقابل ژاپن داشتیم را باید در مرحله بعد هم داشته باشیم و با برد راهی فینال شویم و در آن مسابقه با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند و دعای مردم قهرمانی را کسب کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که ایران عملکرد خوبی در نیمه اول نداشت اما در 45 دقیقه دوم به یک‌باره متحول شد، گفت:

کارشناسان بالای 80 درصد می‌گفتند به صورت منطقی ژاپن بازی را می‌برد؛ واقعیت این است که بهتر از ما هم بود، ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. بچه‌ها فداکارانه بازی کردند. بعضی از بازی‌ها در ذهن مردم می‌ماند. همانطور که در دوره 98 هم بازی‌هایی مثل استرالیا و آمریکا در ذهن‌ها ماند. در آن زمان هم یکی از دلایلی که نتایج خوب رقم خورد، این بود که بچه‌ها فداکارانه بازی کردند و روز گذشته هم بازیکنان بیشتر از توان‌شان زحمت کشیدند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه ایران بازی سنگینی در مرحله قبل مقابل سوریه انجام داده بود اما با این وجود بازیکنان با تمام توان در زمین جنگیدند، گفت:

بعضی مواقع این اتفاقات می‌افتد. از طرفی دعای مردم است و از طرف دیگر وحدت تیمی. همین مسائل باعث می‌شود اینگونه فوتبال بازی کنیم. امیدوارم این وحدت و توان بچه‌ها در دو بازی آینده هم ادامه داشته باشد. سخت است، ولی بازیکنان و کادرفنی باید تلاش کنند و با وجود اینکه زمان ریکاوری کم است، همینطور به کار خود ادامه دهند. شما می‌بینید که فوتبال چه قدرتی دارد و باعث خوشحالی و انسجام کشور می‌شود. هر چند این شادی خیلی کوتاه است و باید به فکر بازی بعد باشیم.

حمید استیلی در رابطه با عملکرد کره جنوبی و شانس این تیم برای صعود به فینال از سمت دیگر جدول عنوان کرد:

اگر بخواهیم با منطق فوتبال جلو برویم کره باید اردن را ببرد. فوتبالی که این تیم مقابل استرالیا و عربستان بازی کرد نشان داد که یک مدعی است. از این طرف هم با این فوتبال که ایران مقابل ژاپن بازی کرد همه ما را فینالیست می‌بینند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید با همین توان جلو برویم. خدا را شکر بچه‌ها با تجربه هستند و همه این مسائل را می‌دانند.

وی در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها یادآور شد:

شانس ما با برد ژاپن خیلی زیاد شده است. ما همیشه جلوی کره خوب بازی کردیم. خدا را شکر بچه ها هم استراحت می‌کنند و می‌توانند با تمام توان به میدان بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *