بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امید امان بازیکن های ژاپن را بُرید + عکس

حفظ مالکیت توپ برای تیم ملی از سوی امید ابراهیمی در دیدار برابر ژاپن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵
ابراهیمی ؛ حفظ مالکیت توپ برای تیم ملی از سوی امید ابراهیمی در دیدار برابر ژاپن

امید ابراهیمی در جریان بازی با ژاپن بارها مالکیت توپ را برای ایران حفظ کرد.‌

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی در بازی با ژاپن به شکل عجیب و غریبی باانگیزه و پرتلاش ظاهر شد و برای معمولی‌ترین توپ‌های میانه میدان هم با تمام وجود تلاش می‌کرد و سعی داشت مالکیت توپ را در اختیار ایران قرار دهد.

در دقیقه 72 مسابقه امید ابراهیمی 3 مرتبه توپ را در اختیار ایران قرار داد آن هم در شرایطی که روی توپ سوم فاصله زیادی با بازیکنان مالک توپ داشت!

توپ اول با شروع مجدد سوزوکی شروع شد و شجاع خلیل‌زاده با ضربه سر توپ را به میانه میدان فرستاد که با دخالت امید ابراهیمی و ضربه سر او توپ به محمد محبی رسید و ژاپنی‌ها با ایجاد مزاحمت برای او توپ را دفع کردند که مجدد ابراهیمی با یک پرش بلند دیگر توپ را در اختیار محبی قرار داد و اجازه در اختیار گرفتن توپ به آنها نداد!

ابراهیمی ؛ حفظ مالکیت توپ برای تیم ملی از سوی امید ابراهیمی در دیدار برابر ژاپنبعد از آن محمد محبی توپ را به پشت محوطه ژاپن انتقال داد و آنجا درگیری بر سر توپ ادامه داشت و این بار ابراهیمی با استارت از میانه میدان و حضور نزدیک محوطه ژاپن با تکل بلند توپ را از بین دو بازیکن ژاپن بازهم در اختیار محبی قرار داد.

ابراهیمی ؛ حفظ مالکیت توپ برای تیم ملی از سوی امید ابراهیمی در دیدار برابر ژاپن

سه اقدام موفق به بازپس‌گیری توپ در چند ثانیه، این روال در جریان بازی هم بارها اتفاق افتاد و همین انگیزه بازیکنان ایران برای حفظ مالکیت توپ و سخت گرفتن به بازیکنان ژاپنی باعث شده بود تا آنها در خلق موقعیت و بازی‌سازی با مشکل رو به رو شوند. ابراهیمی در این مسابقه 8 باز‌پس‌گیری توپ انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *