بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت ارزشمند رئالی ها در دیدار برابر اتلتیکومادرید + عکس

نوار سبز روی بازو بازیکنان رئال مادرید برای حمایت از انجمن مبارز با سرطان در اسپانیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵
رئال مادرید ؛ نوار سبز روی بازو بازیکنان رئال برای حمایت از انجمن مبارز با سرطان

بازیکنان رئال مادرید با نوار سبزی روی بازو در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید به میدان رفته‌اند که برای حمایت از انجمن مبارز با سرطان در اسپانیا بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حساس‌ترین بازی این هفته رقابت‌های لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یکی از نکات حاشیه‌ای این بازی تغییری محسوس در پیراهن‌های بازیکنان رئال مادرید بود که پیش از بازی خبر آن اعلام نشده بود. رئالی‌ها یک نوار سبز نئونی را دور آستین‌های سمت راست پیراهن خود چسبانده‌اند. مشخص شد این حرکت برای اطلاع رسانی در مورد انجمنی معروف در اسپانیاست که در زمینه مبارزه با گسترش سرطان، تامین هزینه‌های درمان و آگاهی رسانی در مورد انواع بیماری فعالیت می‌کند.

رئال مادرید ؛ نوار سبز روی بازو بازیکنان رئال برای حمایت از انجمن مبارز با سرطان این انجمن با بخش مسئولیت اجتماعی باشگاه رئال همکاری کرده است و در دیدار مقابل اتلتیکو که بازی حساس این هفته بوده و در زمان پخش تلویزیونی مناسب برگزار می‌شده، این تغییرات روی پیراهن رئال اعمال شده است تا بیننده‌های بیشتری در مورد آن کسب اطلاعات کنند. رئال مادرید همچنین بروشورهای کامل‌تری را در زمینه فعالیت‌های این انجمن در ورزشگاه برنابئو منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *