بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امباپه تصمیم نهایی اش را گرفته است

جدایی قطعی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن در تابستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۲
امباپه ؛ جدایی قطعی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن

در فرانسه معتقدند جدایی امباپه از پی اس جی قطعی شده اما او نمی داند این خبر را چه زمانی به باشگاهش اعلام کند که مناسب باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز نشریه لوپاریزین فرانسه اعلام کرد که کیلیان امباپه تصمیم گرفته در پایان فصل جاری از پاری‌سن‌ژرمن جدا شود و بر همین اساس نیز مقدمات انتقالش به رئال مادرید را هم فراهم کرده است.

امباپه تا پایان فصل جاری با پاریس قرارداد دارد و در سال‌های اخیر بارها شایعاتی مبنی بر پیوستن او به تیم پایتخت اسپانیا شنیده شد؛ هر چند که با مخالفت رؤسای پاری‌سن‌ژرمن این امر محقق نشد.

گفته می شود مذاکرات امباپه و رئال مادرید در جهتی پیش رفته که به موجب آن این بازیکن ملی‌پوش به پردرآمدترین بازیکن در رختکن کهکشانی‌ها تبدیل خواهد شد.

دنیل ریولو، کارشناس فوتبال مطرح فرانسوی، در این رابطه گفت:

«این ادامه تمام اتفاقات تابستان است. بحث و جدل بی دلیلی وجود داشت، زیرا کیلیان در ذهنش می دانست که این آخرین سال حضورش در پی اس جی است و دقیقا همه چیز همانطور که او برنامه ریزی کرده بود، پیش رفت.»

ریولو در ادامه گفت:

«منطق این ماجرا این بود که او این فصل را تمام کند و قراردادش را تمدید نکند. امباپه همیشه می گفت که این کار را نمی کند. برای من تنها چیزی که باقی می ماند این است که بدانم رئال نیز هنوز او را می خواهد یا نه. شاید رئال بگوید، خیلی دیر است، ما دو سال پیش به تو پیشنهاد دادیم ولی نیامدی و حالا تو را نمی خواهیم. فعلا که همه چیز مطابق میل امباپه جلو رفته و باید دید چه زمانی رسما جدایی اش را اعلام می کند. معتقدم او هنوز تردید دارد چه زمانی برای اعلام این خبر مناسب است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *