بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو نیمه متفاوت از علیرضا برابر تیم ملی ژاپن

عملکرد صفر و صدی علیرضا جهانبخش در دیدار برابر ژاپن در جام ملت ها

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۹:۳۹
جهانبخش ؛ عملکرد صفر و صدی علیرضا جهانبخش در دیدار برابر ژاپن در جام ملت ها

علیرضا جهانبخش یکی از بهترین بازیکنان ایران مقابل ژاپن بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش در نیمه دوم بازی با ژاپن یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت، علیرضا در این مسابقه دو نیمه متفاوت را تجربه کرد و در نهایت بازی با ژاپن برای او خاص و فراموش نشدنی به پایان رساند.

جهانبخش در نیمه نخست در اکثر حملاتی که طراحی می‌کرد با مشکل رو به رو می‌شد و توپ از دست می‌رفت اما در نیمه دوم به وِیژه 20 دقیقه پایانی بازی ورژن متفاوتی نسبت به کل جریان بازی را مشاهده کردیم، حضور موثر در کارهای دفاعی، کمک به خط هافبک و حرکات تاثیرگذار در خط حمله خلاصی‌ای از عملکرد او در دقایق پایانی مسابقه بود، جهانبخش با گام‌های بلندی که دارد انتقال توپ به زمین ژاپن را سریع‌ کرده بود و بازیکنان این تیم تحت تاثیر همین موضوع فرصت شکل‌گیری دفاع و طراحی حملات را نداشتند و جهانبخش بارها پس از توپ‌گیری از وینگر آنها سریعا تیم را در حالت حمله قرار داد.

او در ابتدای نیمه دوم در صحنه از مسابقه دفع توپ اشتباهی داشت و فرصت خطرناکی در اختیار ژاپنی‌ها قرار داد و نزدیک بود که تیم ملی در آن دقیقه گل بخورد اما این اتفاق نیفتاد تا خود او گل پیروزی بخش ایران را به ثمر برساند.

علیرضا در دقیقه پایانی مسابقه یک پنالتی حساس و سرنوشت ساز را هم به گوشه دروازه‌ فرستاد تا امضای او پای صعود تیم ملی به نیمه نهایی و شکست ژاپن حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *