بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی جالب اسطوره پرسپولیس از تیم قهرمان جام ملت های آسیا

محمدرضا مهدوی : برنده دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ژاپن قهرمان جام ملت های آسیا می‌ شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵
محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازی با ژاپن سخت‌ترین بازی ایران است به نظر من تیم برنده این بازی قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود قطعا هر اشتباهی مقابل ژاپن می‌تواند کار را برایمان سخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برد ایران مقابل سوریه در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. متاسفانه بازی‌ای که می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه تمام کنیم به ۱۲۰ دقیقه کشاندیم. متاسفانه در بازی با ژاپن هم مهدی طارمی را نداریم او بهترین مهره در خط حمله است و امیدوارم کادرفنی در بازی بعدی بهترین بازیکن را جایگزین او کنند.

وی در مورد تعویض‌های کادرفنی در دیدار مقابل سوریه گفت:

ما در تمرینات تیم ملی حضور نداریم و قطعا نمی‌توانیم نظر بدهیم ولی به نظر من باید سرمربی تیم ملی بیشتر از علی قلی‌زاده استفاده کند چون او در بهترین شرایط خود قرار دارد.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره عملکرد محمد محبی در نیم دوم دیدار مقابل سوریه یادآور شد:

واقعا جای سوال دارد که چرا او با بی‌احتیاطی کارت زرد دریافت کرد؟ وقتی که توپ از پای بازیکن فاصله دارد تکل بی موقع باعث اخطار می‌شود. این اشتباهات در بازی مهم روز شنبه مقابل ژاپن می‌تواند ما را از فینال در آسیا دور کند و امیدوارم بازیکنان دیگر چنین اشتباهاتی انجام ندهند.

مهدوی درباره بی برنامگی بازیکنان تیم ملی در ۴۵ دقیقه نیمه دوم خاطرنشان کرد: .

در نیمه اول بهترین عملکرد را از بازیکنان دیدیم. من فکر می‌کردم بازی پرگلی را شاهد باشیم که متاسفانه بازیکنان با اشتباهات فردی و عدم تمرکز باعث شدند کار برایمان سخت شود. امیدوارم بازیکنان در بازی بعدی اخطارهای بی مورد نگیرند و با تمرکز روحی و روانی آماده بازی بعدی شوند.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی تیم ملی کشورمان اظهار کرد:

متاسفانه در بازی مقابل سوریه اشتباهات زیادی در خط دفاع داشتیم. در خط دفاعی تیم ملی کشورمان جای خیلی از بازیکنان خالی است. امیدوارم مشکلی برای شجاع خلیل‌زاده پیش نیامده باشد و بتواند در کنار حسین کنعانی‌زادگان در دیدار مقابل ژاپن بازی کند.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص بازی روز شنبه ایران مقابل ژاپن گفت:

بازی با ژاپن سخت‌ترین بازی ایران است. به نظر من تیم برنده این بازی قهرمان جام ملت‌های آسیا می‌شود. قطعا هر اشتباهی مقابل ژاپن می‌تواند کار را برایمان سخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *