بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صیادمنش در یک قدمی حضور در لیگ بلژیک

اللهیار صیادمنش در آستانه پیوستن به وسترلو بلژیک

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۹
صیادمنش ؛ اللهیار صیادمنش در آستانه پیوستن به وسترلو بلژیک

اللهیار صیادمنش برای پیوستن به تیم وسترلو بلژیک، در تست‌های پزشکی این باشگاه حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن ایرانی هال سیتی، به فوتبالش در لیگ بلژیک ادامه خواهد داد. اللهیار صیادمنش که طی ماه‌های گذشته چندان در ترکیب ببرها به میدان نرفته بود، در آستانه انتقال به فورتنا سیتارد هلند بود که این انتقال شکست خورد ولی او در نهایت با وسترلو به توافق رسید و راهی این باشگاه می‌شود.

آنگونه که رسانه‌های نزدیک به باشگاه هال سیتی و پایگاه‌های خبری ترکیه‌ای نوشته‌اند، اللهیار برای شرکت در آزمایش‌های پزشکی وسترلو، وارد بلژیک شده است تا پس از موفقیت در این تست‌ها، قرارداد قرضی و 6 ماهه‌ای را با وسترلو به امضا برساند.

صیادمنش که تحت قرارداد هال سیتی است، در ابتدای فصل با پیشنهادی از لیگ MLS و باشگاه کلرادو رپیدز روبرو شد ولی به دلیل مخالفت با این انتقال، در لیست سیاه مدیران و کادرفنی باشگاه قرار گرفت و او در اکثر مسابقات جایی در فهرست تیم نداشت تا اینکه برای جدایی موقت از هال سیتی، به توافق رسید.

حالا قرار است که این بازیکن آینده‌دار ایرانی در تیم رده یازدهمی لیگ بلژیک بازی کند. وسترلو که فقط یک امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد، به دنبال بقا در ژوپیر لیگ است و باید دید که صیادمنش چه عملکردی طی این 6 ماه خواهد داشت.

انتظار می‌رود که پس از رسیدن تست‌های پزشکی، قرارداد صیادمنش و وسترلو به امضا رسیده و از طریق این باشگاه رسما اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *