بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان مهدی طارمی در آستانه بازی با ژاپن + سند

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی : تیم ملی ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت های آسیا است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۰


مهدی طارمی در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: ایران یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت:

به طور حتم تیم ملی فوتبال ایران همیشه در جام ملت‌های آسیا مدعی اصلی قهرمانی بوده است، همیشه در این تورنمنت‌ها آن چیزی که ما روی کاغذ حساب می‌کنیم پیش نمی‌رود و اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد، در همین جام ملت‌ها برخی اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که باعث می‌شود تا بازی‌ها جذاب‌تر شود.

وی افزود:

در بازی اول توانستیم فلسطین را با چهار گل شکست دادیم، در بازی دوم رودروی هنگ‌کنگ قرار گرفتیم و نتوانستیم آن چیزی که از خودمان توقع داشتیم در زمین مسابقه به اجرا بگذاریم و یک بر صفر برنده شدیم. در بازی سوم مقابل امارات هم بازی را خوب شروع کردیم و تا آخر هم بازی را کنترل کردیم در آن بازی پنج گل زدیم که سه گل آفساید بود. با این حال در سه بازی دور مقدماتی با آن چیزی که ایده‌آل خودمان بود رسیدیم. در بازی سوریه بچه ها با غیرت پیروز میدان شدند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با ژاپن خاطرنشان کرد:

بازی‌ها به مرحله حساسی رسیده است؛ در مقابل ژاپن تیم ملی باید بهترین نمایش خود را در زمین مسابقه به نمایش بگذارد و نتیجه مطلوبی به دست آوریم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *