بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خانه معروف لیورپول به فروش می‌رسد/ کلوپ رفت، اشلوت نخواست! +عکس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۳

به گزارش خبرورزشی، باشگاه لیورپول خانه ۴ میلیون پوندی که یورگن کلوپ در آن ساکن بود را برای فروش گذاشت، چرا که آرنه اشلوت تمایلی به سکونت در آن نداشت.

سرمربی هلندی لیورپول و همسرش میریام از این عمارت ۷ خوابه بازدید کردند، اما همچنان در حال بررسی گزینه‌های‌شان هستند و به این خانه نقل مکان نکردند.

حالا به نشریه «سان» خبر رسیده که این خانه را باشگاه لیورپول به فروش گذاشته تا پس از ۲۰ سال مالکیتش را واگذار کنند. منبعی در این باره گفت: «باشگاه این خانه را به عنوان پایگاهی ایده‌آل برای مربیان جدید شناسایی کرده بود. آرنه زمانی که در تابستان مسئولیت را بر عهده گرفت، این خانه به او پیشنهاد شد، اما تصمیم گرفت در جای دیگری زندگی کند. در نتیجه، باشگاه تصمیم به کاهش ضررهای خود گرفته است.»

استیون جرارد کاپیتان پیشین لیورپول، این خانه را در فرمبیِ مرسی‌ساید، در سال ۲۰۰۵ خریداری کرده بود. این ملک شامل سه سالن نشیمن، یک اتاق بازی، استخر، باشگاه دو طبقه، سولاریوم، جکوزی، سونا و سینما است.

وقتی جرارد در سال ۲۰۱۵ به تیم لس‌آنجلس گلکسی آمریکا پیوست، خانه را به برندن راجرز، سرمربی وقت لیورپول، فروخت. او در اکتبر همان سال اخراج شد، اما ملک را حفظ کرد و آن را به کلوپ اجاره داد. در سال ۲۰۱۹ باشگاه لیورپول این خانه را به عنوان یک سرمایه‌گذاری خرید و گفته می‌شود به کلوپ ۵۷ ساله اجازه داد که بدون پرداخت اجاره در آن ساکن باشد.

اما حالا با عدم تمایل اشلوت به سکونت در این خانه، باشگاه لیورپول تصمیم به فروش آن گرفته است.

بیشتر بخوانید: یورگن کلوپ؛ از آنفیلد به ردبول/ حقوق نجومی و شوک به فوتبال آلمان

خانه معروف لیورپول به فروش می‌رسد/ کلوپ رفت، اشلوت نخواست! +عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *