بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انزو مارسکا: مردم برای تماشای بازی بازیکنانی چون پالمر به استادیوم می‌آیند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۵

طرفداری | انزو مارسکا، سرمربی چلسی از جایگاه فعلی تیمش راضی است اما می‌داند می‌توانند بهتر از این باشند.

پیروزی 2-1 چلسی مقابل نیوکاسل، این تیم را از روند منفی خود در لیگ برتر انگلیس خارج کرد و دوباره در مسیر پیروزی قرار داد. انزو مارسکا پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در مورد این دیدار گفت:

در مقایسه با سایر بازی‌ها، متفاوت بود. می‌دانیم آن‌ها چقدر قوی و خوب هستند. لحظات خوبی در بازی با توپ داشتیم، در کل بسیار خوشحالیم. می‌توانیم بهتر دفاع و حمله کنیم. سه ماه است که کارمان را شروع کرده‌ایم، در نتیجه از جایگاه فعلی تیم بسیار راضی و خوشحالم. مهم‌ترین چیز این است که احساس خوبی داریم. تا الان 9 بازی در لیگ برتر انجام داده‌ایم. در حال حاضر به جدول توجهی ندارم. اگر بخواهید به جدول بنگرید، گاهی گیج می‌شوید. کول پالمر؟

بازیکنانی چون پالمر علت این هستند که مردم برای تماشای بازی‌ها پول پرداخت می‌کنند، آن‌ها می‌خواهند چنین بازیکنانی را ببینند. خیلی خوشحالیم که او را در اختیار داریم. رهبری تیم در چلسی؟

واقعاً ریس جیمز را دوست دارم و از او خوشم می‌آید. پیش از این گفتم که از کاپیتان‌ها یعنی ریس و بقیه، انتظار بیشتری دارم. در زمین بازی، ریس بازیکنی درجه یک است. روبرت سانچز؟

او نیز حرکت‌های بسیار خوبی داشته است. در نهایت این فوتبال است و اشتباهات رخ می‌دهند. این اشتباه او نیست، اشتباه من است. من از او خواستم این گونه بازی کند و از عقب بازیسازی را آغاز نماید. خط هافبک چلسی؟

رومئو لاویا و کایسدو هر دو عملکردی عالی داشتند. از عملکرد آن‌ها بسیار خوشحالم چون در بعضی لحظات در بازی با توپ باورنکردنی بودیم. مقایسه پالمر با زولا؟

این دقیقاً همان چیزی است که به شما می‌گفتم؛ فکر نمی‌کنم کول پالمر جانفرانکو را بشناسد! اما صادقانه بگویم، آن‌ها از نظر کیفیت مشابه هستند. من ایتالیایی هستم، در نتیجه جانفرانکو زولا را به خوبی می‌شناسم. فکر نمی‌کنم بتوانیم آن‌ها را مقایسه کنیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که جانفرانکو بازیکن باکیفیتی بود و کول نیز همین طور است. فشار روی پالمر؟

بارها گفته‌ام، برای من بهترین چیز در مورد کول این است که هرگز تغییر نمی‌کند. سه، چهار، پنج سال پیش نیز با او کار کردم و او همیشه همین طور بوده است. در نهایت، علت آمدن مردم به استادیوم، تماشای بازی بازیکنانی چون پالمر است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *