بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عذرخواهی هواداران بارسلونا از اینیاکی پنیا: زود قضاوتت کردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ | ۳:۰۷

طرفداری | اینیاکی پنیا با عملکرد خوبش در ال کلاسیکو، پاسخ اعتماد هانسی فلیک را داد. 

از زمان مصدومیت مارک آندره تراشتگن تا ورود وویچک شزنی به بارسلونا، نظرات مختلفی از سوی هواداران بارسا در مورد پست شماره یک تیم مطرح شد. با این حال تقریباً همه آن‌ها روی یک حرف اشتراک داشتند: اینیاکی پنیا نباید دروازه‌بان اصلی بارسلونا باشد. 

پست سرمربیگری در دنیای فوتبال خطرناک است اما وقتی سرمربی یک تیم هستید، دیگر مجبور نیستید به نظرات دیگران هم اهمیت بدهید و گزینه «تصمیم‌گیری» تا روز آخر برای شما فعال باقی می‌ماند. با تصمیم هانسی فلیک، پنیا به عنوان دروازه‌بان اصلی بارسلونا در جدال با بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد؛ تصمیمی که اعتراض هواداران و حتی امضا جمع کردن آن‌ها را هم در پی داشت. 

با این حال پس از گذشت یک هفته از مصاحبه جنجالی فلیک، مشخص شد حق با سرمربی آلمانی بوده است. او از همان روز اول گفت که شزنی برای رسیدن به ترکیب اصلی بلوگرانا باید با پنیا رقابت کند و نتایج هم به نفع سرمربی بلوگرانا شهادت می‌دهند. پنیا در جریان پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکو، 4 سیو داشت که شامل دو تک‌به‌تک مقابل کیلیان امباپه هم می‌شود. دروازه‌بان 25 ساله بلوگرانا در مصاحبه پس از پیروزی گفت: 

خوشحالم و به تیم افتخار می‌کنم. در تمام طول عمرم هوادار بارسا بودم. نمی‌توانم احساس واقعی خودم را به زبان بیاورم، نمی‌دانید این برد و این بازی چه معنایی برای من دارد.  عذرخواهی هواداران بارسلونا

تعدادی از هواداران بارسلونا با انتشار کامنت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، به عملکرد پنیا واکنش نشان دادند: منو ببخش پنیا، با بازی تو آشنا نبودم. یه معذرت‌خواهی به پنیا بدهکارم. بیش از حد زود قضاوتت کردم.  امیلیانو مارتینز کم بود، حالا امباپه باید خواب پنیا را هم ببیند!  دو عکس تاریخی از پنیا در ال کلاسیکو

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *