بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۱۶ ساعت سرگردانی در فرودگاهی دورافتاده/ نیجریه برنده دیداری که برگزار نشد!

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۵

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، نتیجه دیدار تیم‌های ملی نیجریه و لیبی در انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۵ آفریقا که به‌دلیل گرفتار شدن بازیکنان نیجریه در فرودگاهی دورافتاده در لیبی برگزار نشد، با نتیجه سه بر صفر به سود میهمان اعلام شد.

شمار امتیازات تیم ملی نیجریه با این سه امتیاز به عدد ۱۰ رسید. این تیم ۲ بازی دیگر در پیش دارد. لیبی نیز با تک‌امتیاز از چهار بازی در رده آخر این گروه قرار دارد. ۲ تیم برتر هر گروه به جام ملت‌های آفریقا به میزبانی مراکش راه خواهند یافت.

نیجریه ۱۵ اکتبر با اشاره به آنچه سوءرفتار میزبان خوانده بود، از برگزاری دیدار برابر لیبی در بنغازی خودداری کرد. به گفته بازیکنان و مقامات تیم ملی نیجریه، آنها بیش از ۱۶ ساعت در فرودگاهی در فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتر از محل برگزاری دیدار، بدون آب و غذا گرفتار شده بودند.

فدراسیون فوتبال لیبی اعلام کرده که این حادثه غیرعمد بوده و علاوه بر این، بازیکنان لیبی نیز چهار روز قبل در نیجریه با مشکلات مسافرتی و پرواز روبه‌رو شده بودند.

براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آفریقا، فدراسیون لیبی علاوه بر این به پرداخت ۵۰ هزار دلار جریمه نیز محکوم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *