بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش فرایدی نایت اسمکدان 25 اکتبر؛ تنها مسئله زمان بود/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۵

طرفداری | شاهد حرف زدن رندی اورتون با تریپل اچ در بک‌استیج بودیم و سپس افعی به استیج رفت. اورتون یادآور شد که هفته پیش با درخواست او برای یک مسابقه با کوین اونز موافق نشده و سپس از تریپل اچ خواست که به رینگ برود. رندی از تریپل اچ خواست تا اعتراف کند که سعی دارد از کوین اونز محافظت کند، اما تریپل اچ در پاسخ گفت که با ممانعت از برگزاری این مسابقه سعی دارد از رندی اورتون حفاظت کند. تریپل اچ ادامه داد که کوین اونز یک مبارز خیابانی است و تاکنون دوستی نداشته که به او خیانت نکرده باشند. با این وجود، رندی و کودی اولین کسانی بودند که کوین به آنها اعتماد کرد، اما از آنها هم خیانت دید. تریپل اچ افزود که دوست ندارد دوباره رندی اورتون را خانه نشین ببیند و از او خواست که چرت‌وپرت گفتن را تمام کند. اورتون پاسخ داد که این حرف‌ها را از سر احساسات نمی‌زند و می‌داند که چه خطرهایی وجود دارند. تریپل اچ در نهایت با رندی موافقت کرد و قرار شد او در رویداد کرون جول 2024 برابر کوین اونز قرار بگیرد.

آندراده vs کارملو هیز

در دیداری که ال ای نایت قضاوت آن را برعهده داشت، آندراده کار را بهتر شروع کرد. هیز به بیرون رینگ فرستاده شد و با یک دایو از بالای سر نایت مورد هدف قرار گرفت. ملو اجازه زدن مسیج را نداد و سپس اسیر یک پایل درایور و ضربه زانو در گوشه رینگ شد. آندراده در پین کردن ناموفق بود، ملو او را روی نایت پرتاب کرد و سپس نایت به بیرون رینگ افتاد. آندارده اقدام به اجرای تری امیگوس کرد، اما روی اجرای حرکت سوم بدل خورد. نایت، ملو را از رینگ بیرون کشید و او را روی میز گزارش انداخت و سپس با یک BFT هر دو شرکت‌کننده را هدف گرفت. نایت زنگ بازی را به صدا درآورد و اعلام کرد که خودش برنده واقعی این مسابقه است و سپس به بک‌استیج رفت. نیک آلدیس در بک‌استیج با نایت صحبت کرد و حاصل آن تصویب یک بازی 3 جانبه بین ال ای نایت، کارملو هیز و آندراده برای کرون جول 2024 بود.

اجرای BFT از ال ای نایت بر روی کارملو هیز
  • نیئومی برابر کندیس لِرِی پیروز شد.

قهرمان vs قهرمان

کودی رودز به استیج رفت و گونتر نیز به او پیوست. کودی اعلام کرد که بازی پیش‌روی این دو در عربستان میراث کودی رودز است و گونتر در جواب گفت که او همیشه سعی در ساختن داستان‌های درام و احساسی از هر چیز دارد. گونتر سپس از کودی پرسید که چرا می‌خواهد در این بازی پیروز شود. کودی پاسخ داد که بدون او هیچ کدام از ‌این‌ها ممکن نبود و اینکه به دنبال پرستیژ خواهد بود. گونتر خودش را یک قهرمان پرکار اعلام کرد که با کمپانی را بر دوش می‌کشد. قهرمان سنگین وزن جهان ادامه داد که او هم همان پیشنهادهای رسانه‌ای کودی رودز را دریافت می‌کند، ولی چون تمرکزش روی قهرمانی خود است از آنها صرف نظر می‌کند. کودی به تمسخر لقب رینگ ژنرال پرداخت و مدعی شد که او فردی شجاع‌تر از گونتر به حساب می‌آید. کودی سپس به گونتر حمله کرد و لودیوگ کایزر برای کمک به پادشاه رینگ به استیج رفت. گونتر با یک کلوزلاین کودی را نقش بر زمین کرد و سپس رندی اورتون به کمک کودی رفت تا ایمپریوم وادار به عقب نشینی شوند.

کایزر سعی در کمک به گونتر داشت.

موتورسیتی ماشین گانز DIY vs

گارگنو و شلی آغازگر بازی بودند و طولی نکشید که هر دو به بیرون تگ کردند. MCMG چمپا را در گوشه رینگ در کنترل داشتند و جانی گارگنو برای نجات او به رینگ رفت و پس از زدن چند ضربه در اجرای یک فن ترکیبی در گوشه رینگ ناکام ماندند. گارگنو یک اسپیر زد و سپس چمپا چند ضربه لگد در بیرون رینگ اجرا کرد و سپس به تبلیغات رفتیم. سیبین یک جابریکر زد و چمپا نقش بر زمین شد. در نهایت MCMG به دنبال اجرای فینیشر ترکیبی خود با نام اسکال و بونز، موفق شدند کار گارگنو را تمام کنند.

  • بلادلاین به استیج رفتند و به کریس و الکس خیره شدند. سولو میکروفونی برداشت و جمعیت با شعار OTC به تشویق رومن رینز پرداختند. سولو سپس گفت که می‌خواهد خودش را به تگ‌تیم تازه‌وارد معرفی کند. سولو ورود موتورسیتی به اسمکدان را خوش‌آمد گفت و سیبین به معرفی تیم خود پرداخت و اعلام کرد که حاضرند در هر زمان و مکانی برابر بلادلاین قرار بگیرند. سولو با شنیدن این حرف خواستار آن شد که بازی آنها همان لحظه برگزار شود. نیک آلدیس سعی داشت از این اتفاق جلوگیری کند تا موتورسیتی در شرایط عادلانه‌تری در یک وقت بهتر به مصاف بلادلاین بروند. اما در نهایت با اصرار کریس سیبین و الکس شلی بازی شروع شد.

بلادلاین (قهرمان) vs موتورسیتی ماشین گانز | قهرمانی تگ‌تیم

بلادلاین بلافاصله پس از شروع بازی به موتورسیتی حمله کردند، اما با مقاومت آنها به بیرون رینگ افتادند. از تبلیغات برگشتیم، سولو سعی در دخالت داشت که جیمی اوسو از میان تماشاگران آمد و به او حمله کرد. سولو و جیکوب فاتو در کنار رینگ به سراغ جیمی رفته بودند که رومن رینز به استیج رفت و با یک سوپرمن پانچ به جیکوب فاتو حمله کرد. داخل رینگ سیبین یک دراپ کیک موشکی روی تانگا زد و سپس لوا با یک اسپاین باستر او را بر تشک کوبید. لو درحالیکه داور از حال رفته بود، در بیرون رینگ به دنبال یک صندلی آهنی بود که ناگهان جی اوسو با یک سوپرکیک ابتدا به او و سپس به تاما تانگا حمله کرد. موتورسیتی به دنبال اجرای فینیشرشان موفق شدند به قهرمانان جدید عناوین تگ‌تیم اسمکدان تبدیل شوند.

  • پس از پایان این دیدار، جی در رینگ بود که جیمی به او پیوست و دو برادر یکدیگر را بغل کردند. در همین حال، رومن رینز از ورودی استیج به آنها خیره شده بود.
جیمی و جی اوسو در آغوش یکدیگر در پایان اسمکدان

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *