بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوریچ: هوملس به دلیل فنی و با تصمیم من نیمکت‌نشین است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۷

طرفداری | در دیداری از هفته نهم سری آ ۲۵-۲۰۲۴، فیورنتینا میزبان آاس رم است. نتیجه این بازی در تعیین سرنوشت ایوان یوریچ تاثیر زیادی دارد. شاگردان پالادینو این روزها در فرم فوق‌العاده‌ای هستند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان یوریچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

پلگرینی و دیبالا آماده هستند. امیدوارم هر دو بازیکن توپ‌های خود را به گل تبدیل کنند. پلگرینی اگر خوش‌شانس بود اکنون چندین گل جلوی نامش ثبت شده بود. برای بردن بازی‌ها نیاز به گلزنی دارید، به خصوص در زمین تیم آماده‌ای چون فیورنتینا باید از هر فرصتی نهایت استفاده را ببریم. تیم در مسیر درست است فقط جلوی دروازه باید دقت و تمام‌کنندگی بیش‌تری داشته باشیم.

نیمکت‌نشینی متس هوملس؟ من بر اساس آنچه در تمرینات می‌بینم، بازیکنان را به زمین می‌فرستم. کاری به اسم و سن بازیکنان ندارم. هوملس بازی نمی‌کند چون اندیکا در فرم بهتری است. شما همیشه به دنبال حواشی هستید؛ اگر هوملس بازی می‌کرد و هرموسو نیمکت‌نشین بود، بازهم موضوعی برای سوال کردن داشتید و می‌گفتید چرا هرموسو به میدان نمی‌رود. این چیزها کاملا فنی است و با تصمیم من گرفته می‌شود.

به زالفسکی تبریک می‌گویم. او بعد از اشتباهی که مقابل اینتر داشت، سریعاً واکنش نشان داد و مقابل دیناموکیف عملکرد خوبی داشت. او ثابت کرد که دیگر بچه نیست.

پیشرفت تیم از خیلی جنبه‌ها حتی جلوتر از برنامه و انتظارات من بوده است. فقط باید ذهنیت برنده را ایجاد کنیم و مطمئن شویم گل‌های بیش‌تری می‌زنیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *