بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ضد حملات به ذوب‌آهن موجب به ثمر رساندن گل گل‌گهر شد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۴
بدون تصویر

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن افزود: ما در نیمه دوم زود به گل رسیدیم و یک گل استثنایی از تیکدری دیدیم.

وی با اشاره به اینکه البته طبیعی بود که ذوب‌آهن تغییر سیستم بدهد و بی‌محابا حمله کند همین عامل موجب شد که به بازی مسلط شوند افزود: ما نیز با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم از ضدحملات استفاده کنیم و یک گل زیبای دیگر را از سوی زائر کاظمینی به ثمر برسانیم.

تارتار گفت:فارغ نتیجه بازی که برای ما خوشایند بود به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم زیرا فوق‌العاده بودند ودروازه را بسته نگه داشتند.

وی اضافه کرد: در ۶ بازی اخیر تیم ما گلی دریافت نکرده است و بازی اول با پنالتی گل خوردیم و این یعنی ساختار خوبی در دفاع و حمله داریم ولی باید پاره‌ای از ایرادها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد انگیزه برد این بازی اضافه کرد: با تیم نفت مسجدسلیمان هم ذوب‌آهن را بردم و این ورزشگاه خوش‌یمنی برای من است ‌و ۲ سال گذشته نیز در این ورزشگاه بردهای خوبی به دست آوردیم.

تارتار اظهار کرد: من خاطرات خوبی از اصفهان دارم اما در هر شهری بودم، هواداران به من لطف داشته‌اند و تمام تلاشم را برای موفقیت تیمی که در آن فعالیت می‌کنم، می‌گذارم تا لقمه حلال به خانه ببرم.

وی افزود:البته تیم هم ممکن است دچار بحران شود اما پایان خوبی در همه تیم‌ها داشته‌ام پس از خدا، تلاش بازیکنان و کادر فنی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *