بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوژوویچ: مهم بود که بدون امتیاز به رختکن نرویم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۴
بدون تصویر

به گزارش ایرنا، میودراگ بوژوویچ جمعه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان اظهار کرد: کیفیت مناسب زمین باعث شد بازی با کیفیتی را از هر ۲ تیم ببینیم که بابت این موضوع از عوامل و دست‌اندرکاران ورزشگاه تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که می‌توانستیم با آن‌ها به گل برسیم و بازیکنان و کادر فنی هر ۲ تیم تلاش خوبی برای ارائه یک بازی با کیفیت و جوانمردانه داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به پرسشی درباره صحنه‌های مشکوک داوری خاطرنشان کرد: در هر مسابقه امکان دارد که داوران صحنه‌ای را پنالتی بگیرند یا نگیرند .من نمی‌دانم درباره کدام صحنه صحبت می‌کنید، اما از تیم داوری به دلیل قضاوت خوب‌شان تشکر می‌کنم.

بوژوییچ گفت: وقتی وارد این تیم شدم گفتم که ما در حال شکل گرفتن هستیم. همه ما در کادر فنی و مدیریتی استقلال خوزستان تلاش می‌کنیم که تیم را در حالت رشد و سطح اییده‌آل قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال خوزستان شامگاه جمعه در نخستین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت. استقلال خوزستان با این تساوی ۱۰ امتیازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *