بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اندرز پس از پیوستن به لگانس: هدفم رسیدن به تیم ملی است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۲
بدون تصویر
– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیما اندرز که از آکادمی اف سی کیا توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند و در ادامه به تیم زیر 17 سال ایران راه پیدا کرد، با امضای قراردادی چهار ساله رسماً به باشگاه لگانس در لالیگای اسپانیا پیوست. این مدافع ایرانی که با تیم لگانس «B» کارش را آغاز کرده است، در اردوی اخیر تیم زیر 17 سال ایران در دبی دچار مصدومیتی شد، به همین خاطر در حال حاضر در حال ریکاوری و انجام تمرینات انفرادی زیر نظر مربی بدنساز است تا به شرایط بازی برسد.

اندرز که در مسابقات جام جهانی زیر 17 سال که در سال 2023 به میزبانی کشور اندونزی برگزار شد، یکی از برجسته‌ترین بازیکنان تیم ایران بود، پس از پیوستن به لگانس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «تسنیم» درباره اهدافی که در سر دارد، گفت: من دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر هستم و اهداف زیادی در سر دارم که یکی از آنها پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و افتخارآفرینی برای کشورم است.

آمار خیره‌کننده شاگردان عبدی در انتخابی جام ملت‌های آسیا

نیمار اندرز زیر نظر خوسه لوئیس کاپدویا به دوران حرفه‌ای‌اش ادامه خواهد داد و این شانس را دارد که در صورت درخشش در این تیم بتواند به تیم اصلی این باشگاه که در لالیگا رقابت می‌کند، راه یابد.

تیم ملی فوتبال ایران , تیم فوتبال لگانس اسپانیا , لالیگا اسپانیا ,

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *