بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: هت‌تریک وینیسیوس برای توپ طلای دومش است؛ اول بازی یخمان آب نشده بود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ | ۲:۳۸

طرفداری | کارلو آنچلوتی از عملکرد پرانرژی و پرشور رئال مادرید در نیمه دوم بازی با دورتموند تمجید کرد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و دورتموند از هفته سوم مرحله «لیگ» لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 با برتری 5-2 لوس بلانکوس خاتمه یافت. رئال مادرید که با شکست 2-0 به رختکن رفته بود، در نیمه دوم ورق را به سود خود برگرداند و با درخشش فراموش‌نشدنی وینیسیوس جونیور، یک کامبک تاریخی دیگر را به ثبت رساند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی، عملکرد درخشان وینیسیوس جونیور را به شکل جالبی توصیف کرد. از نظر کارلتو، هت‌تریک وینی جونیور مقابل دورتموند باعث قطعی شدن توپ طلای او نمی‌شود، چرا که وینیسیوس حتی قبل از این بازی هم شایستگی‌اش برای کسب توپ طلای ۲۰۲۴ را نشان داده بود. کارلتو در این باره گفت:

  وینیسیوس جونیور بدون این هت تریک هم به توپ طلا می‌رسید 

فکر می کنم وینیسیوس برنده توپ طلا شود اما نه به خاطر کاری که امشب انجام داد. او فصل گذشته به ما کمک کرد تا لیگ قهرمانان اروپا را برنده شویم. این گل‌ها برای توپ طلای بعدی است. در نیمه اول یخمان آب نشده بود

در نیمه دوم سیستم بازی را تغییر دادیم و بهترین نیمه فصل را بازی کردیم. بازیکنان در نیمه اول یخشان آب نشده بود. ما می توانیم با انرژی و ریسک بیشتری بازی کنیم. باید بیشتر پرس کنیم. ریتم و شدت ما در نیمه دوم بسیار بالا بود. بازی با زدن گل اول تغییر کرد. لوکاس وازکز در کار هجومی به ما کمک زیادی می‌کند

لوکاس وازکز عملکرد خوبی داشت و گل هم زد. البته کار دفاعی برای او کمی چالش‌برانگیزتر است، اما توانایی‌های هجومی‌اش به تیم کمک زیادی می‌کند. گلی که زد خیلی خوب بود.

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *