بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روبن آموریم: راه من و ویانا بالاخره یک روز جدا می‌شد؛ آماده هستم در اسپورتینگ لیسبون به کارم ادامه بدهم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۲

طرفداری | روبن آموریم به شایعاتی که او را به سمت سرمربیگری منچسترسیتی مرتبط می‌کند، پیش از ورود هوگو ویانا به استادیوم اتحاد در تابستان آینده، پاسخ داده است.

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، هوگو ویانا به زودی جانشین بگیریستین به عنوان مدیر ورزشی سیتی خواهد شد. شایعاتی وجود دارد که اگر پپ گواردیولا در پایان قراردادش رفتنی شود، ممکن است ویانا، آموریم را با خود به استادیوم اتحاد بیاورد.

گفته می‌شود سیتی به‌طور جدی برای زندگی بدون گواردیولا برنامه‌ریزی کرده و بر اساس گزارشی از گاردین، آموریم در صدر فهرست جایگزین‌های احتمالی قرار دارد. این اولین بار نیست که سرمربی پرتغالی در رادار باشگاه‌های لیگ برتر قرار دارد؛ او اعتراف کرده که قبل از پایان فصل گذشته، با وست هم صحبت کرده است. او همچنین برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول در نظر گرفته شده بود.

آموریم که به مدت شش سال با هوگو ویانا در اسپورتینگ لیسبون همکاری کرده است، به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت:

شما در مورد ویانا صحبت می‌کنید که به سیتی می‌رود. اما من؟ این‌ها فقط شایعات است.

او ادامه داد:

ویانا همیشه یک دوست بزرگ خواهد بود، اما مسیر حرفه‌ای ما یک روز متفاوت پیش خواهد رفت. ما در این مورد صحبت نکردیم، این دو مسیر متفاوت است. مسیر ویانا مسیر اوست و مسیر من، مسیر من. ما یک رابطه حرفه‌ای داریم که برای همیشه ادامه نخواهد داشت، اما دوستی ما ادامه خواهد داشت.

در پاسخ به این سوال که آیا احساس می‌کند آماده هدایت تیمی در سطح سیتی است، آموریم اضافه کرد:

احساس می‌کنم آماده‌ام که به کار در اسپورتینگ ادامه دهم. امسال مسئولیت بیشتری هم دارم، چون همه اسپورتینگ را در سطح متفاوتی می‌بینند.

آموریم همچنین تأکید کرد که خروج ویانا تأثیر زیادی بر تیم نخواهد داشت.

تمرکز اصلی این است که هیچ چیزی در اسپورتینگ تغییر نکرده؛ هیچ چیز به جز اینکه ویانا در پایان فصل خواهد رفت. تا آن زمان، او مدیر ورزشی است. هیچ تغییری در این زمینه وجود ندارد، به جز اینکه باشگاه برای خروج او آماده می‌شود. ویانا نمی‌خواست که خبر در این زمان رسانه‌ای شود اما هیچ چیز تغییر نکرده است. تمرکز همچنان بر روی این فصل است و آنچه مهم است، پیروزی تیم در بازی‌هاست.

آموریم ادامه داد:

تمام ساختار همانطور که هست باقی مانده و تنها چیزی که می‌دانیم این است که او سال آینده با ما نخواهد بود. من نمی‌توانم کنترل کنم که شما چه می‌گویید یا می‌پرسید اما می‌توانم پاسخ‌هایی که می‌دهم را کنترل کنم. تنها چیزی که تغییر کرده این است که ویانا خواهد رفت اما تا پایان فصل هیچ چیز در اسپورتینگ تغییر نخواهد کرد.

در پاسخ به سوال در مورد بازی با سیتی، او افزود:

البته که ویانا نمی‌تواند به رختکن بیاید، اما این تنها چیزی است که تغییر می‌کند. ویانا بیش از هر کسی می‌خواهد ما در برابر سیتی پیروز شویم. ما همه در یک کشتی هستیم و این مهم‌ترین چیز است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *