بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلن شیرر: سرمربی انگلیسی توانایی هدایت تیم ملی را ندارد؛ استخدام توخل تصمیم درستی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۴

طرفداری | توماس توخل ۵۱ ساله، سومین سرمربی خارجی تیم ملی انگلیس است و قرار است امروز در یک نشست خبری در ورزشگاه ومبلی به صورت رسمی معرفی شود. 

او که در سال ۲۰۲۱ با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، وظیفه دارد تیم ملی انگلیس را به جام جهانی ۲۰۲۶ برساند و به انتظار طولانی مدت هواداران برای کسب یک جام معتبر پایان دهد. شیرر در پادکست «The Rest Is Football» گفت: 

ما به یک جام نیاز داریم. این ساده‌ترین تعریف از واقعیت موجود است. ما به سرمربی‌ای نیاز داریم که بتواند این جام را برای ما به ارمغان بیاورد. 

بدون شک انتخاب توخل یک تصمیم جسورانه از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس بوده است. اما آنها به خوبی می‌دانند که این تیم پتانسیل بسیار بالایی داشته و شانس خوبی برای کسب موفقیت در جام جهانی دارد.

پس از استعفای گرت ساوتگیت، لی کارسلی به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انگلیس انتخاب شده بود. اما فدراسیون فوتبال انگلیس در نهایت تصمیم گرفت تا با جذب یک سرمربی باتجربه خارجی، شانس خود را برای کسب موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی افزایش دهد.

گری لینکر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس نیز به این انتقال واکنش نشان داد و گفت: 

توخل با دیدن پتانسیل بالای بازیکنان تیم ملی انگلیس، قطعاً به کسب جام جهانی امیدوار است.

میکا ریچاردز، مدافع سابق تیم ملی انگلیس نیز از این انتخاب حمایت کرد و گفت: 

واقعیت این است که ما در حال حاضر سرمربی انگلیسی با توانایی هدایت تیم ملی نداریم. بنابراین، جذب یک سرمربی خارجی و با تجربه مانند توخل، تصمیم درستی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *