بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برتری تیم شهدای گمنام مراغه در مسابقات فوتسال امیدهای کشور

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۰

به گزارش ایرنا، نخستین دیدار این گروه بین تیم‌های «آران بیدگل» و «فولاد هرمزگان» طی ساعت ۱۴ امروز شنبه برگزار شد و ۲ تیم گام نخست را با نتیجه تساوی بدون گل برداشتند.

دیدار دوم از ساعت ۱۶ بین تیم‌های «علی‌آباد کتول» و «هیات فوتبال گرمه» برگزار شد و این دیدار نیز با نتیجه تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

سومین دیدار از این مسابقات ساعت ۱۸ بین تیم‌های «شهدای گمنام مراغه» و «آوای آسمان اراک» دنبال شد و در نهایت تیم مراغه با نتیجه هفت بر ۲ بر میهمان خود غلبه کرد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه پنج بر یک به نفع تیم میزبان خاتمه یافت و در نیمه دوم نیز «تیم شهدای گمنام» به ۲ گل دست یافت و تیم «آوای آسمان اراک» به یک گل بسنده کرد.

به گفته «علی مرزپور» دبیر هیات فوتبال مراغه، مربی تیم شهدای گمنام در این دیدار تا حدود زیادی از نفرات ذخیره بهره گرفت تا بازیکنان برای دیدارهای حساس آماده‌تر باشند؛ ضمن توجه به اینکه این تیم برای قهرمانی بسته شده است.

به گزارش ایرنا، ۶ تیم حاضر در این گروه طی دور برگشت از مسابقات دسته یک فوتسال امیدهای کشور، از امروز در مراغه به مصاف هم می‌روند و دور رفت مسابقات این گروه در «علی‌آباد کتول» و با برتری فولاد هرمزگان برگزار شده و تیم شهدای گمنام مراغه نیز دوم شده بود.

در دور برگشت به میزبانی مراغه روزانه سه مسابقه طی ساعت‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ برگزار می‌شود و تیم‌ها به صورت دوره‌ای رقابت کرده و در نهایت تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *