بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از بیرانوند می‌شود فهمید تیم ملی چطور بازی کرد/ داور نقش چندانی در این تساوی نداشت/ باید جلوی قطر ۱۰ امتیازی شویم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۰

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: ما در نیمه اول عالی بودیم و فکر می‌کنم نرم‌افزار مسابقه اشتباه کرد و میزان مالکیت توپ را ۶۰ به ۴۰ اعلام کرد در حالی که میزان مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ بود. متاسفانه باز هم حوادث غیر مترقبه گریبان تیم ملی را گرفت و باز هم در دفاع راست دچار مشکل شدیم البته این هیچ چیزی از ارزش‌های حردانی کم نمی‌کند. بلکه باعث می‌شود تا تجربه خوبی کسب کند که از این به بعد بیشتر مراقب باشد ولی باز هم باید به گفت که داور سختگیرانه درباره او رفتار کرد.

وی افزود: کسب همین یک امتیاز آن هم در خانه حریف بد نبود ولی ما می‌توانستیم در این مسابقه برنده باشیم هرچند که در بازی‌های آینده این فرصت را داریم تا امتیازات را جبران کنیم ولی قطعاً بازی بعدی بازی سختی خواهد بود.

مدافع اسبق تیم ملی درباره عملکرد داور و انتقاد بازیکنان تیم ملی نسبت به این موضوع خاطرنشان کرد: به نظرم داور در رقم خوردن این نتیجه تساوی مقصر نبود. به هر حال یک سری اتفاقات هست که ما نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم. وقتی داور به داوران VAR اعتماد می‌کند قطعاً می‌داند که آنها با چندین دوربین مسابقه را می‌بینند و به همین خاطر تصمیم گیری می‌کند. به نظرم باید به تصمیمات داور احترام گذاشت.

از بیرانوند می‌شود فهمید تیم ملی چطور بازی کرد/ داور نقش چندانی در این تساوی نداشت/ باید جلوی قطر ۱۰ امتیازی شویم

مهدوی در تحلیل کلی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان گفت: معمولا معیار در نظر گرفتن عملکرد یک تیم وضعیت دروازه‌بان آن است. آیا شما دیدید که علیرضا بیرانوند به دردسر بیفتد یا به زمین بیفتد. وقتی دروازه‌بان تیم ملی ما زمین نخورده یعنی اینکه خط دفاع و هافبک ما عالی کار کرده‌اند و فقط در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم. ضمن اینکه فراموش نکنیم تعدادی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی تجربیات اولشان را پشت سر می‌گذارند و این فرصت‌ها می‌تواند آنها را آبدیده کند.

وی ادامه داد: ما با در اختیار داشتن بازیکنان تراز اول جهانی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و قدوس و بقیه امیدواریم تا تیم‌مان با اقتدار و شرایط خوب به دور نهایی مسابقات جام جهانی برسد که این اتفاق هم دور از ذهن و دور از دسترس نیست.

فوتبالیست سابق کشورمان در تحلیل عملکرد تیم ازبکستان تاکید کرد: به نظرم باید یک ایراد هم از تیم ازبکستان بگیریم آنها با اینکه در نیمه دوم برای دقایقی توپ و میدان را در دست گرفتن ولی هیچ برنامه‌ای برای گل زنی نداشتند که این می‌تواند به ضررشان تمام شود و آنها را از رسیدن به جام جهانی دور کند.

از بیرانوند می‌شود فهمید تیم ملی چطور بازی کرد/ داور نقش چندانی در این تساوی نداشت/ باید جلوی قطر ۱۰ امتیازی شویم

مهدوی درباره بازی پیش روی تیم ملی مقابل قطر تصریح کرد: با اینکه قطر در جدول گروه شرایط خوبی ندارد اما مطمئناً بازی سختی را برای ما رقم خواهد زد. البته نکته منفی این بازی این است که متاسفانه ما نمی‌توانیم در کشور خودمان میزبان باشیم و لذت تماشای این مسابقه برای هواداران فوتبال از بین می‌رود. ما دربازی با ازبکستان دیدیم که طرفداران این تیم چقدر زیبا و از دقیقه ۱ تا آخر تیمشان را تشویق می‌کردند و تقریباً ورزشگاهشان پر بود. ای کاش این مسابقه ما هم در تهران برگزار می‌شد.

مهدوی در پایان با اشاره به شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: ما باید در بازی سخت پیش رو مقابل قطر ۳ امتیاز را بگیریم تا در جدول ۱۰ امتیازی شویم. قطعاً بچه‌های تیم ملی به شرایط حساس تیم واقف هستند و از همه مهمتر باید به امیر قلعه‌نویی تبریک گفت که یک تیم خوب را روانه مسابقات کرده است. ما باید بدانیم که با توپ‌های بلند نباید به فکر گلزنی باشیم بلکه اگر زمانی بازی گره خورد باید رو به ارسال‌های مستقیم بیاوریم. با توجه به تجربیات زیاد امیر قلنویی قطعاً او می‌داند که تیم ما در دیدار مقابل قطر چطور می‌تواند برنده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *