بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارسلی: امیدوارم به تیم زیر 21 سال بازگردم؛ مصدومیت ساکا در حال بررسی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱:۲۷

طرفداری | لی کارسلی به شکست 2-1 انگلیس برابر یونان واکنش نشان داد. 

سرمربی موقت سه‌شیرها برای بازی مقابل یونان با ترکیب متفاوتی وارد زمین شد. دکلان رایس تنها هافبک انگلیس بود و در کنار بازی جود بلینگام به عنوان مهاجم کاذب، دو وینگر و دو بازیکن شماره 10 هم ترکیب حاضر بودند. نبود تعادل و برنامه مشخص در رویکرد فنی انگلیس مشهود بود و آن‌ها در نهایت با یک شکست تلخ خانگی، ومبلی را ناامید کردند. این سومین باری است که تیم ملی انگلیس در یک سال میلادی، سه بار در خانه متحمل شکست می‌شود. لی کارسلی در مورد سیستم بازی امشب تیمش گفت:

در بسیاری از لحظات خوب نبودیم. ناامید هستیم اما در عقب‌گردها مهم این است که چه واکنشی نشان دهید. ما مقابل یونان ترجیح دادیم سیستم متفاوتی را امتحان کنیم. می‌خواستیم در خط هافبک برتری عددی داشته باشیم. روز گذشته 20 دقیقه این سیستم را امتحان کردیم و در واقع در حال آزمایش آن هستیم. با این حال، به نظرم انتظارها وقتی در حال تلاش هستیم، بیش از حد بود. عملکرد دفاعی؟ اگر به گل‌های بازی نگاه کنید، همه آن‌ها از روی یک اشتباه به ثمر رسیدند. اگر بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسد، به نظرم کمی خوش‌شانس بودیم. اگر بازیکنانی مانند هری کین در ترکیب بودند شاید سیستم کارایی داشت اما ما تلاش کردیم رویکرد متفاوتی را امتحان کنیم.

از کارسلی در مورد آینده‌اش پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

پس از اردوی آخر، از تیتر «این شغل مال من است و فقط خودم می‌توانم آن را از دست بدهم» رسانه‌ها متعجب شدم. وظیفه من این است که سه اردوی تمرینی برگزار کنم و سپس امیدوارم به تیم زیر 21 سال انگلیس برگردم. 

کارسلی در مورد مصدومیت بوکایو ساکا در بازی با یونان هم گفت:

باید منتظر ارزیابی پزشکان بمانیم، آن‌ها در حال بررسی هستند. با این حال، واضح بود که او در پایش احساس درد داشت، در صحنه گل اول یونان این موضوع مشهود بود.  خلاصه بازی انگلیس 1-2 یونان (لیگ ملت‌های اروپا – 2024)  

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *