بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محکومیت صبح‌گاهی استقلال؛ آبی‌ها میلیونی جریمه شدند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۹:۵۵

طرفداری | کمیته تعیین وضعیت که دو روز گذشته حکم جنجالی علیرضا بیرانوند را صادر کرد، حالا در حکمی استقلال را جریمه نقدی کرده است.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمدمهدی احمدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال را بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۷۴ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت فرزاد نادری از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۶۴ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۴۱۳ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۱۷۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۳۳۵ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۸۷ ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت محمد شادکام از باشگاه سرخپوشان نوین اطلس طلایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۵ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۰۹ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *