بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آزادمنش: مشکلی با پنالتی زدن نسایی نداشتم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۴
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

علی آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد یک بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان گفت: مس جزو تیم‌های خوب و باکیفیت ایران است و ما بازی آسانی نداشتیم. با اینکه در زمین حریف بازی می‌کردیم، ولی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کردیم که خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم تا اولین برد را در بیرون از خانه به دست بیاوریم.اولین بُرد شمس آذر در خانه مس به دست آمد

 

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پاسخ به این پرسش که «چرا شمس آذر در شش بازی ابتدایی موفق به کسب برد نشد؟»، تصریح کرد: ما واقعاً در بازی‌های گذشته بدشانس بودیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشدند. تیم ما فوتبالی تهاجمی را به نمایش می‌گذارد و فرقی با تیم پارسال نداریم. در این فصل هم تیم خوبی داریم و اگر در شش بازی اول بدشانس نبودیم قطعاً جایگاه شمس آذر در جدول بهتر بود. با این حال این برد از لحاظ روحی برای ما خوب بود و قطعاً در بازی‌های بعدی نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی که در این بازی پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد، در مورد اینکه چرا امیرمحمد نسایی پنالتی را نزد، اظهار داشت: در تیم ما این چیزها زیاد مهم نیست و مهمتر از همه این است که همه با هم یکدل و رفیق هستیم. نسایی در بازی با ملوان پنالتی خراب کرد و تصمیم سرمربی این بود که من پنالتی را بزنم. حتی قبل از زدن ضربه به نسایی گفتم که پنالتی را بزند و مشکلی بابت پنالتی زدن او نداشتم. الان که بازی تمام شده است و سه امتیاز را گرفته‌ایم، دیگر مهم نیست چه کسی گل زده و از همه مهمتر گرفتن سه امتیاز است.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *