بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پس از تحمل بدترین مصدومیت دوران حرفه‌ای؛ فرنکی دی یونگ با پیراهن بارسلونا دیده شد / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱:۴۶

طرفداری | فرنکی دی یونگ در دیدار بارسلونا و یانگ بویز پس از مدت بسیار زیادی به میادین برگشت. 

در جریان دیداری از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با نتیجه 0-5 مقابل حریفش بحران‌زده خود یعنی یانگ بویز به پیروزی رسید. کسب اولین سه امتیاز تورنمنت، تنها نکته مثبت این بازی برای هانسی فلیک نبود. سرمربی آلمانی از حالا به بعد می‌‌تواند روی فرنکی دی یونگ هم حساب کند. 

بیش از 5 ماه پس از مصدومیت شدید در ال کلاسیکو، فرنکی دی یونگ بالاخره در یک بازی رسمی به میدان رفت. او به دلیل این آسیب‌دیدگی، آخرین هفته‌های فصل گذشته، یورو 2024 و شروعِ فصل 25-2024 را از دست داده بود. بازگشت دی یونگ با توجه به تعداد زیاد مصدومان بارسلونا در فصل جاری، خبر بسیار خوبی برای هانسی فلیک است. دی یونگ پس از بازی در مورد بازگشت به میادین گفت: 

بازگشت به میادین احساس خیلی خوبی دارد. ریکاوری از مصدومیت یک کار پیچیده، سخت و طولانی‌ است. پروسه ریکاوری بسیار طولانی بود و لحظات سخت زیادی را پشت سر گذاشتم. از شروع فصل فرم خیلی خوبی داریم و من هم نهایت تلاش خودم را انجام خواهم داد. سرمربی می‌داند که چه کارهایی داخل زمین از من ساخته است. از هواداران به خاطر تشویق‌شان متشکرم چون واقعا انتظار آن را نداشتم.  هواداران بارسلونا برای دیدن این صحنه مدت زیادی صبر کردند

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *