بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سی ام پانک انتظار تغییرات زیادی در محتوای WWE پس از انتقال به نتفلیکس ندارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱:۴۳

طرفداری | از شروع سال 2025 پخش شوی ماندی نایت راو به پلتفرم نتفلیکس منتقل خواهد شد.

در همین رابطه، سی ام پانک به تازگی اعلام کرد که انتظار ندارد به دنبال انتقال WWE به نتفلیکس در ماه ژانویه، تغییراتی بنیادی در محتوای برنامه‌ها رخ دهد.

از نظر محتوا، فکر نکنم تغییر زیادی نسبت به آنچه الان است را شاهد باشید. ما گاه و بی‌‌گاه مرزهایی را رد می‌کنیم، اما دوست دارم که انتظارات برخی از هواداران را پایین بیاورم، چرا که گروهی تصور می‌کنند «خب آنها قرار است به نتفلیکس بروند، پس از این بعد محتوایی بزرگسالانه خواهیم دید که فحش‌های زیادی هم در آن وجود خواهند داشت» شک نکنید چنین اتفاقی نخواهد افتاد. به نظرم تجربه دوران «اتیتود ارا» به ما آموخت که وقتی در این مسیر حرکت کنید، شما مجبور خواهید بود که هفته به هفته برای اینکه از برنامه قبلی جلو باشید، افراط بیشتری به خرج دهید و به این ترتیب یک محصول نامناسب تلویزیونی تولید خواهد شد.

بهترین در جهان ادامه داد:

هر از چندگاهی می‌توانید کمی مرزها را رد کنید. از نظر محتوایی به نظرم چیزی که شاید ببینید این است که اگرچه تبلیغات همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند، اما شاید آنها دیگر در حین مسابقه پخش نشوند. همچنین شاید نمایش‌های سینمایی بیشتری را در شوها شاهد باشیم، البته از این بابت 100% مطمئن نیستم. اما اینکه فکر کنید ریا ریپلی هرطور که دوست دارد قرار است به رینگ برود و هر طور دوست دارد حرف بزند و از الفاظ نامناسب استفاده کند، خیر، فکر نمی‌کنم چنین چیزهایی ببینید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *