بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: پشیمانی از بابت تعویض ها ندارم؛ کورتوا دچار مصدومیت عضلانی شده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱:۲۶

طرفداری | با تساوی 1-1 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید از هفته هشتم رقابت های لالیگا، شاگردان کارلو آنچلوتی با 18 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند و 3 امتیاز با صدر جدول و 2 امتیاز با تیم سوم فاصله ایجاد شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که تیمش فصل گذشته در این ورزشگاه 3-1 شکست خورده بود، در پایان بازی گفت:

خیلی به کسب پیروزی نزدیک بودیم اما با وجود چنین حریفی، اتفاقی اینگونه هم ممکن است. با توجه به اتفاقی که فصل گذشته در اینجا رخ داد، این بازی هم می تواند برای آینده نکته خوبی داشته باشد. هدف ما این بود که بهتر از فصل گذشته عمل کنیم. پشیمانی از بابت تعویض ها ندارم. بازیکنانم خسته بودند. ما ناامید نیستیم. به مبارزه و بازی ادامه خواهیم داد. این یک امتیاز می تواند برای آینده بسیار با ارزش باشد. 

ما در حال پیروزی بودیم، باید فقط یک کار انجام می دادیم و آن هم دفاع بود و تا دقیقه آخر این کار را خوب انجام داده بودیم. ما جای میلیتائو و رودیگر را با هم عوض کردیم، نمی دانم متوجه شدید یا نه. سپس مجدداً جای آنها را عوض کردیم چون میلیتائو احساس راحتی نمی کرد. 

اندریک؟ به نظرم مشابه موقعیت بازی با اشتوتگارت نبود، شوت زد و گل نشد. نباید از اینکه او سعی کرد گلزنی کند درام ساخت. مشکلی نیست.

کاماوینگا مناسب این بازی نبود. 40 روز به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده و شاید روز چهارشنبه دقایقی فرصت بازی پیدا کند. کورتوا دچار مصدومیت عضلانی شده است. فردا وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

 داور با تعلیق بازی کار درستی انجام داد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *