بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل‌محمدی: حواشی در سه سال اخیر به فولاد ضربه زد/ بچه‌ها امسال با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۹

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی زیبایی بود. در نیمه اول توپ‌گیری و پرس خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم حداقل یکی دو گل به حریف بزنیم. با این حال از موقعیت‌هایی که به دست آمد، استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه تیم فولاد در نیمه دوم نیز دنبال گلزنی بود، تصریح کرد: تلاش کردیم در نیمه دوم حمله کنیم، اما روی فشار حریف یا اشتباه خودمان چند فرصت خوب به ذوب‌آهن دادیم که ممکن بود رقیب به گل برسد. شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. بازیکنان تعویضی نیز عملکرد خوبی داشتند و بازی را به سود ما برگرداندند.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به تماشاگرانی که در ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم. آنها استقبال نسبتاً خوبی از بازی کردند، اما آرزو دارم روزی برسد که ورزشگاه پُر از تماشاگر باشد. می‌دانم رفت و آمد هواداران سخت است، اما به حضور پُرشور آنها دلگرم هستیم.

گل‌محمدی در مورد تفاوت فولاد نسبت به سال گذشته گفت: تلاش کردیم بازیکنانِ با انگیزه، دونده‌تر و جوان‌تری جذب کنیم. فولاد در سال گذشته نیز از لحاظ بازیکن شرایط بدی نداشت، اما حواشی و تغییرات به تیم ضربه زد. بچه‌ها امسال با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند و مزد تلاش خود را در زمین می‌گیرند. فولاد سال سختی را گذراند و زحمت زیادی برای بقای تیم کشیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *