بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش فرایدی نایت اسمکدان 27 سپتامبر؛ بازگشت اسطوره تایید شد/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۰

طرفداری |  شروع اسمکدان این هفته با ورود رندی اورتون به استیج همراه بود. او ابتدا اعلام کرد که دلتنگ اسمکدان شده بود و سپس از کودی رودز، به عنوان یکی از افراد اندکی که به او اعتماد دارد نام برد. رندی اعلام کرد که برای مدت‌هاست که کودی را می‌شناسد و به همین دلیل دوست دارد بداند که چرا او حاضر به همکاری با رومن رینز شده است.

کودی رودز به استیج رفت و اظهار داشت که دوست دارد احمق فرض شود تا اینکه ترسو خوانده شود. او سپس یادآور شد که رومن به او قول داده است. کودی اضافه کرد که بلادلاین جدید به مشکلی جدی در WWE تبدیل شده و رندی باید به خوبی تصمیم او را درک کند. کوین اونز به استیج رفت، اما پیش از آنکه حرفی بزند، بلادلاین و سولو سیکوا به استیج آمدند. سیکوا از آنها تشکر کرد که خودشان در کنار یکدیگر در رینگ قرار گرفته بودند تا زحمت پیداکردنشان را از دوش او بردارند. سولو با طعنه گفت که آنها برای ماه‌هاست که به دنبال زمین زدن بلادلاین هستند، اما اورتون و اونز هر بار در این ماموریت شکست خورده‌اند. کوین از سولو خواست که دهانش را ببندد و سپس او را برای یک بازی تگ‌تیم در همان شب به چالش کشید. کودی قصد داشت آن را به یک بازی سه به سه تبدیل کند که اونز مخالفت کرد و گفت از آنجایی که کودی در بدبلاد این فرصت را دارد که مقابل سولو و فاتو قرار بگیرد، پس امشب متعلق به رندی و او خواهد بود.

بلدلاین جدید متشکل از تاما تانگا، تانگا لوا، جیکوب فاتو و به رهبری سولو سیکوا در اسمکدان 27 سپتامبر
  • در بک‌استیج، نایا جکس، تفانی استرتون را مقصر شکست هفته پیش خود می‌دانست و او را تهدید کرد که اگر کمربندش را از دست بدهد، عواقب خیلی بدی در انتظار تیفانی خواهد بود.
  • بیلی با شکست نیئومی به عنوان چلنجر نایا جکس انتخاب شد.
  • در بک‌استیج، آندراده به نایت اعلام کرد که دیگر احترامی برای او قائل نیست، چرا که قهرمان هفته پیش از دست دادن با او امتناع کرد. نایت سعی در پاسخ داشت که ناگهان کارملو هیز به او حمله کرد..

آندراده vs کارملو هیز

ملو کار را بهتر شروع کرد، اما آندراده با یک سوپلکس او را به لبه رینگ کوبید. از تبلیغات برگشتیم، آندراده اقدام به اجرای دراگون اسکرو کرد، اما اسیر فرست 48 شد. دهان هیز دچار خونریزی شده بود و آندراده پس از یک بدل زدن موفق شد در گوشه رینگ ضربه جفت زانوی خود را اجرا کند. از تبلیغات برگشتیم، ملو یک سوپلکس عمودی زد ولی در پین کردن ناموفق بود. ال ای نایت به استیج رفت و حواس پرتی ایجاد شده از ورود او سبب شد تا آندراده ضربه‌ای به ملو بزند. آندراده و نایت مشغول جروبحث بودند که ناگهان ملو با رول کردن موفق شد حریف مکزیکی را پین کند.

دخالت ال ای نایت، ناخواسته منجر به شکست آندراده شد.

پس از این دیدار، نایت و آندراده به جروبحث ادامه دادند و سپس قهرمان دست خود را به سوی آندراده دراز کرد، اما آندراده دست او را نگرفت و رینگ را ترک کرد.

  • کودی سعی داشت درباره رومن با کوین اونز صحبت کند، اما اونز گفت که آنها باید به فکر بازی خود باشند و اکنون زمان خوبی برای حرف زدن نیست. کی او در ادامه از کودی خواست که امشب برای کمک به آنها به کنار رینگ نرود. پس از رفتن کی او، رندی از کودی خواست که بدون توجه به حرف‌های کوین اونز، اگر بلادلاین قصد دخالت داشتند، به کمک آنها برود.
  • مطلع شدیم که ای جی استایلز افسانه‌ای، دارنده 2 کمربند قهرمانی جهان WWE در اسمکدان هفته آینده حاضر خواهد شد.
  • میچین برابر پایپر نیون به پیروزی رسید.

رندی اورتون و کوین اونز vs بلادلاین

جیکوب فاتو و کوین اونز آغازگر کار بودند و کی او موفق شد حریف را زمین بزند و سپس با یک سنتان او را هدف رفت. اورتون به داخل تگ کرد و سولو بلافاصله به بیرون تگ کرد تا رندی به فاتو حمله کند. اورتون به بیرون رینگ افتاد. او چهار مرتبه جیکوب فاتو را روی میز گزارش انداخت و سپس کاری مشابه را بر روی سولو اجرا کرد. از تبلیغات برگشتیم، کوین در وسط رینگ مشغول کتک خوردن بود و سولو در گوشه رینگ با هیپ اتک به او حمله کرد. فاتو به داخل برگشت و پس از اجرای دابل هیپ اتک از سوی بلادلاین، جیکوب دور از چشم داور ضربه‌ای به کوین اونز زد. اورتون به داخل تگ کرد و دو پاوراسلم روی سولو و جیکوب اجرا کرد و سپس با Draping DDT سولو را هدف گرفت.

اجرای سنتان از کوین اونز بر روی جیکوب فاتو

رندی قصد زدن RKO داشت که دخالت فاتو سبب شد، سیکوا با یک ساموئن دراپ او را نقش تشک بکند. اونز فاتو را به بیرون رینگ انداخت و با یک فراگ اسپلش روی او پرید و سپس با یک سوانتان بامب در داخل رینگ به سولو حمله کرد. به دنبال دخالت تانگاها، سیکوا اقدام به اجرای اسپینینگ سولو کرد و سپس کودی رودز به کمک کوین و رندی شتافت. تاما تانگا به رینگ رفت و اسیر یک RKO شد. در ادامه سولو، رندی را نقش بر زمین کرد. کی او در حال پین کردن سولو بود ولی داور به دنبال برخورد با کودی رودز نقش بر زمین شده بود. سولو و جیکوب از نبود داور نهایت بهره را بردند و توانستند با موفقیت کوین اونز را پین کنند.

پس از این دیدار، کوین که بسیار عصبانی شده بود، کودی رودز را هول داد. اورتون جلوی او را گرفت و کی اوب و کودی در نهایت یکدیگر را بغل کردند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *