بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال کیلور ناواس از ایده انتقال به بارسلونا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۰

طرفداری | کیلور ناواس بازیکن آزاد است و در نتیجه یکی از دروازه‌بان‌هایی محسوب می‌شود که بارسلونا طبق قوانین لالیگا می‌تواند به عنوان جانشین تراشتگن به خدمت بگیرد.

به گزارش فران مارتینز و موندو دپورتیوو، پس از مصدومیت طولانی مدت مارک آندره تراشتگن، بارسلونا فوراً برای جذب یک دروازه‌بان جدید دست به کار شده‌است. طبق قوانین لالیگا، با توجه به مصدومیت طولانی مدت تراشتگن (8 ماه)، بارسلونا می‌تواند خارج از پنجره نقل و انتقالاتی، با دروازه‌بان جدیدی قرارداد امضا کند اما به یک شرط: آن دروازه‌بان، بازیکن آزاد باشد. کیلور ناواس یکی از دروازه‌بان‌هایی است که بازیکن آزاد است و می‌تواند با عقد قرارداد با بارسلونا، به فوتبال اسپانیا بازگردد.

کیلور ناواس از ایده انتقال به بارسلونا و بازگشت به اسپانیا استقبال می‌کند. البته همه چیز به این بستگی دارد که بارسلونا بخواهد دروازه‌بان سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرد یا خیر. با توجه به این که مدیربرنامه کیلور ناواس، ژرژ مندس است که با خوان لاپورتا نیز رابطه خوبی دارد، در صورت تمایل بارسلونا این انتقال کار مشکلی نخواهد بود. همچنین دستمزد کیلور ناواس نیز مشکلی برای بارسلونا ایجاد نخواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *