بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جوردی کرویف: لامین یامال را مخفی کرده بودیم تا او را از بارسلونا ندزدند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۳

طرفداری | لامین یامال، پدیده 17 ساله و نوجوان بارسلونا همین حالا یکی از بهترین بازیکنان این تیم به‌شمار می‌رود و آینده بسیار درخشانی برای او تصور می‌شود.

با وجود گلزنی لامین یامال برای بارسلونا مقابل موناکو، او نتوانست مانع شکست 2-1 تیمش مقابل موناکو در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا شود اما بعد از آنسو فاتی، دومین گلزن جوان تاریخ بارسلونا در این مسابقات لقب گرفت.

لامین یامال اولین بار در 29 آوریل 2023 وقتی که فقط 15 سال و 9 ماه داشت، برای اولین بار برای بارسلونا در دیدار برابر رئال بتیس به میدان رفت؛ روزهایی که او کادرفنی بارسلونا و هم‌تیمی‌هایش را شگفت‌زده کرده بود. 

جوردی کرویف، مدیر پیشین بارسلونا در گفت‌وگو با Movistar در خصوص به تاخیر افتادن بازی او برای بلوگرانا از سوی ژاوی گفت:

یادم می‌آید وقتی لامین یامال برای اولین بار در تمرین تیم بزرگسالان شرکت کرد، پنج دقیقه بعد ژاوی به ما نگاه کرد و گفت این پسر واقعا ویژه است. علاوه‌براین من می‌خواستم کمی به او زودتر بازی داده شود اما با خودمان فکر کردیم که این پسر قرارداد ندارد. پس باید مطمئن می‌شدیم که این بازیکن برای سال‌های سال، بازیکن بارسلونا خواهد بود. به او دیرتر بازی دادیم چون باشگاه هنوز با ارائه قراردادی جدید از محافظت از او مطمئن نشده بود. ما می‌خواستیم او را از سایر باشگاه‌ها مخفی کنیم تا مبادا با پیش آمدن وسوسه، او از ما دزدیده شود.  بیشتر بخوانید: لامین یامال، جوان‌ترین بازیکن به میدان رفته برای بارسلونا در تاریخ لالیگا 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *