بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این پرسپولیس در دربی هم برنده است/ آلومینوم را فدای استقلال نکنید/ بازی جده را تکرار کنیم برنده‌ایم

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۸

به گزارش مشرق – ناصر ابراهیمی بازیکن و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی، درباره مصاف هفته پنجم تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم شکست پرسپولیس مقابل تیم الاهلی عربستان از آن دست اتفاقات تلخ فوتبال بود که حالا حالاها از یاد هواداران نمی‌رود. متاسفانه ما در این بازی همه کار کردیم جز گل زدن.

وی افزود: پرسپولیس تقریباً در اکثر دقایق بازی در خانه حریف سوار بر توپ و میدان بود و اگر آن گل زود هنگام را نمی‌خورد امروز طور دیگری درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا صحبت می‌کردیم. ایرادی ندارد همین که هواداران تیم را درک کرده‌اند و به بچه‌ها فرصت دوباره می‌دهند نشان می‌دهد پرسپولیس کارش را درست انجام داده است.

سرمربی سال‌های گذشته تیم پرسپولیس درباره بازی امشب مقابل آلومینیوم اراک گفت: تیم پرسپولیس با یکی از تدافعی‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال کشورمان مسابقه می‌دهد. شاید فوتبال تیم آلومینیوم با سرمربیگری مجتبی حسینی چندان تدافعی به نظر نرسد اما این مربی پایه و اصل کارش را روی دفاع و بازی بسته می‌گذارد اما با توجه به داشتن مهره‌های سرعتی در کناره‌ها به نظر می‌رسد که تیمش به شکل طبیعی فوتبال بازی می‌کند اما آنها کاملا دفاعی بازی می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر تیم پرسپولیس همان بازی مقابل الاهلی به ویژه بازی در نیمه دوم را به نمایش بگذارد قطعاً تیم آلومینیوم در شهر قدس شکست می‌خورد. ما باید با توپ‌های ارسالی در عرض تلاش کنیم خطوط به هم پیوسته دفاعی و هافبک تیم آلومینیوم را از هم باز کنیم. قطعاً آقای گاریدو به این موضوع واقف است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه تیم پرسپولیس بازی به بازی در حال بهتر شدن است. من این را به ترتیب از ابتدای فصل تا امروز دیده‌ام و در هر مسابقه متوجه می‌شوم که تیم هماهنگ‌تر از بازی قبل است. اگر این هماهنگی را در هفته اول داشتیم قطعاً ذوب آهن را شکست می‌دادیم اما ایرادی ندارد، امتیازات از دست رفته در طول بازی‌های باقیمانده جبران می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به بازی حساس هفته بعد مقابل استقلال تاکید کرد: بچه‌ها نباید کاری به دربی داشته باشند و باید بدانند ۳ امتیاز بازی مقابل آلومینیوم از نان شب برای بالا رفتن در جدول واجب‌تر است. ما الان با صدر جدول فاصله داریم و باید این فاصله را با تیم سپاهان کم کنیم. اگر قرار باشد به خاطر بازی با استقلال امتیاز بازی با آلومینیوم را فدا کنیم هیچ ارزشی ندارد. من مطمئنم بچه‌ها مقابل استقلال هم با قدرت به میدان می‌روند و این تیم، استقلال را هم شکست می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *