بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرتتا: رایا ما را در بازی نگه داشت؛ باید تفاوت اروپا و لیگ برتر را درک کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱:۴۲

طرفداری | لیگ قهرمانان اروپا برای آرسنال با تساوی بدون گل مقابل آتالانتا آغاز شد. 

نمی‌توان تساوی در ایتالیا را نتیجه ناامیدکننده‌ای برای میکل آرتتا و شاگردانش عنوان کرد، با این حال آن‌ها می‌توانستند در ساختار تهاجمی، عملکرد بهتری به نمایش بگذراند. در غیاب مارتین اودگارد، توپچی‌ها باید نهایت استفاده را از موقعیت‌های خود داشته باشند. میکل آرتتا در پایان بازی در مورد عملکرد تیمش گفت:

همانطور که انتظار داشتیم، بازی بسیار سخت و نفس‌گیری بود. تماشای آن چندان لذت‌بخش نبود، چرا که همه جا به یک بازی تک به تک تبدیل شده بود. ما شروع بسیار خوبی داشتیم و بازی را کاملا تحت کنترل خودمان درآوردیم، در مناطقی که می‌خواستیم بازی می‌کردیم و یک یا دو موقعیت گلزنی خوب هم به دست آوردیم. با این حال، بعد از آن به دفعات توپ را لو دادیم و نتوانستیم به ریتم برسیم یا در مناطقی که می‌خواستیم بازی کنیم. به جز آن پنالتی و ضربه ریباند که دو مورد از بهترین سیوهای عمرم را با آن مشاهده کردم، تقریبا هیچ موقعیت خطرناکی به حریف ندادیم. ریکاردو کالافیوری هم به آرامش ما کمک زیادی کرد. او باعث شد بهتر شویم و بازی را کنترل کنیم.

داوید رایا امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. مثل امروز، در بازی با ویلا نیز ما را در بازی نگه داشت، همان چیزی که می‌توانید از یک دروازه‌بان انتظار داشته باشید. در لحظات پایانی بازی هم دو موقعیت خوب برای گابریل مارتینلی ایجاد کردیم که نتوانست گلزنی کند. لیگ قهرمانان، لیگ برتر نیست. عملکرد محوطه جریمه اهمیت دارد چون موقعیت‌های زیادی به دست نمی‌آورید. باید این موضوع را درک کنیم. امروز نکات مثبتی از سوی تیم وجود داشت، همچنین مطمئنم که نکاتی برای بهبود هم داریم. بازی‌ای بود که بهترین عملکرد فردی را طلب می‌کند و این به معنای داشتن بازیکنانی در بهترین فرم خود، بسیار آرام و بسیار خوب در دوئل‌ها است. امروز ما چنین چیزی را نداشتیم.

توپچی‌ها پس از تساوی امشب تمامی تمرکز خود را روی بازی با منچسترسیتی خواهند گذاشت.آن‌ها یک‌شنبه به اتحاد سفر می‌کنند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را مقابل مدافع عنوان قهرمانی برگزار کنند.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *