بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کونته: از ناپولی انتظار قهرمانی نداشته باشید؛ تیم من به فرصت نیاز دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۰

طرفداری | در جریان هفته پنجم رقابت‌های سری آ تیم یوونتوس، میهمان ناپولی خواهد بود.

آنتونیو کونته که ۱۳ سال به عنوان بازیکن و ۳ سال به عنوان سرمربی در تورین حضور داشته، برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ در ورزشگاه آلیانز استادیوم، مقابل هواداران پرشور یوونتوس به میدان خواهد رفت. در کنفرانس خبری پیش از این بازی، کونته بر ضرورت بهبود عملکرد ناپولی نسبت به فصل گذشته تأکید کرد. درگذشت اسکیلاچی اسکیلاچی برای همه ما، به ویژه برای مردم جنوب ایتالیا، یک الگو بود. درگذشت او بسیار غم‌انگیز است.

  عدم هماهنگی برخی از بازیکنان با توجه به اینکه نقل و انتقالات دیر بسته شد، تیم‌ها به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند. ما نیز در حال تلاش برای پیدا کردن بهترین ترکیب هستیم و می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم.

  ناپولی و یونتوس از فصل گذشته راضی نیستند هر بازی یک آزمون است. ما باید با تمام توان مقابل هر حریفی بازی کنیم. یوونتوس نیز به دنبال انتقام خواهد بود. فکر نمی‌کنم یووه با کسب مقام سوم فصل گذشته راضی شده باشد و ما نیز از فاصله زیاد با یووه و اینتر در فصل قبل اصلا راضی نیستیم.

  بازگشت به ورزشگاه یوونتوس

۱۳ سال در یووه بازی کردم و کاپیتان تیم بودم. همچنین سه سال به عنوان سرمربی در این تیم کار کردم. من بخشی از تاریخ یووه هستم. مربیگری یک تیم جنوبی مانند ناپولی برای من افتخار بزرگی است. بازگشت به تورین احساسات خاصی را برایم تداعی می‌کند. انتظار از ناپولی برای کسب جام

من همیشه فردی واقع‌گرا بوده‌ام. امسال اولین فصلی است که در باشگاه حضور دارم و قطعا انتظار بالایی از خودم ندارم و نباید در ابتدای فصل انتظار قهرمانی داشته باشیم اما تیم من به فرصت نیاز دارد تا خودمان را نشان دهیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *