بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غول تانگایی، جدیدترین عضو بلادلاین چه زمانی رونمایی خواهد شد؟/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۸:۱۴

طرفداری | از پایان رسلمنیای 40 تاکنون، بلادلاین روبه گسترش بوده و با استناد به گزارش‌های جدید ممکن است به زودی یک عضو دیگر نیز به این گروه اضافه شود.

این ستاره 2 متر و 4 سانتی متری پس از پایان قراردادش با NJPW در تابستان امسال، به دنبال امضای قراردادی پنهانی به WWE پیوست. تیم حقوقی WWE نسبت به کسب حق انحصار استفاده از اسم «تالا تانگا» نیز اقدام کرده است و به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که هیکولئو با این نام جدید به جمع ستارگان WWE ملحق خواهد شد. گمانه‌زنی‌های زیادی از پیوستن این غول تانگایی به بلادلاین سولو سیکوا وجود دارند. او برادر واقعی تاما تانگا و برادر ناتنی تانگا لوا است. این برادرها در قالب گروه بولت کلاب در کمپانی NJPW سابقه همکاری در کنار یکدیگر را دارند. اکنون که تانگا لوا و تاما تانگا در خدمت سولو سیکوا هستند، بسیاری انتظار دارند که تالا تانگا نیز همین راه را در پیش بگیرد.

به گزارش دیو ملتزر از رسانه Wrestling Observer Radio، احتمال اضافه شدن هیکولئو به خط داستانی بلادلاین پیش از رویداد مهم سروایور سریز بالاست.

آنها ممکن است به دنبال معرفی هیکولئو تا آن زمان باشند. او تحت قرارداد است و آنها تنها منتظر هستند تا در زمان مناسب از او استفاده کنند. مطمئن نیستم او در کدام طرف قرار بگیرد، اما حدس می‌‌زنم که در کنار برادرانش باشد. او مدت‌هاست که تحت قرارداد WWE است و سرانجام آنها از این هیولا رونمایی خواهند کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *