بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوستکوعلو: توهین پنهانی را عادی کرده‌ایم؛ پشت پرده پنهان نشوید تا مشت بخورید!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹

طرفداری | آنژ پوستکوعلو به حمایت از برنان جانسون پرداخت. 

پس از عملکرد ضعیف تاتنهام در دربی شمال لندن مقابل آرسنال، عده‌ای از هواداران اسپرز واکنش تندی علیه بازیکنان خط حمله این تیم داشتند. برنان جانسون، مهاجم انگلیسی که در این بازی مقابل یورین تیمبر حرفی برای گفتن نداشت، هدف اصلی آن‌ها بود. هواداران در شبکه‌های اجتماعی با توهین به این بازیکن باعث شدند تا او حساب‌های کاربری‌اش را غیرفعال کند. آنژ پوستکوعلو در جدیدترین صحبت‌های خود از دنیایی صحبت کرده است که عده‌ای به صورت ناشناس فحاشی می‌کنند و در همان حال، جرات مواجه شدن با فرد مستقیم خود را هم ندارند. سرمربی استرالیایی در حمایت برنان جانسون گفته است:

من از اینکه ما به سادگی همه این مسائل را عادی کرده‌ایم، متنفر هستم. در مورد یک جوان صحبت می‌کنیم که احتمالا در حال حاضر اعتماد به نفس کمی دارد. اوضاع طبق میل او پیش نرفته است. اما او هر روز به اینجا می‌آید، با تمام توان تلاش می‌کند، به دنبال بازخورد است، همه کارها را درست انجام می‌دهد و سخت تلاش می‌کند تا به بازیکنی که می‌خواهد تبدیل شود. این مسئله برای او بسیار دردناک است. اینطور نیست که او شب‌ها بیرون برود، بی‌خیال باشد و دیر به تمرین بیاید. پس جرم او چیست؟ جرم او این است که در سطحی که مردم از او انتظار دارند، بازی نمی‌کند. به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای باید انتظار داشته باشید که در این مورد مورد انتقاد قرار بگیرید، این بخشی از رشد شما است. او هنوز جوان است و من فکر می‌کنم پتانسیل‌های بسیار بیشتری در برنان وجود دارد که ما می‌توانیم از او بیرون بکشیم.

برای من ناراحت‌کننده است که ما موضوع توهین را عادی کرده‌ایم. مورد توهین قرار گرفتن و توهین کردن به صورت شخصی، عادی شده است. من این را نمی‌پذیرم. منظورم این است که چه کسی جرات می‌کند به یک فرد توهین کند؟ انتقاد یک چیز است، ناامیدی از یک بازی چیزی دیگر، شما این را می‌پذیرید. اما این که بنشینی و به صورت ناشناس توهین کنی… اگر مقابل بازیکنان این کار را انجام دهی، یک مشت روانه بینی‌‌ات می‌شود تا این کار را تکرار نکنی رفیق! 

 آن‌هایی که به صورت پنهانی توهین می‌کنند، به صورت مستقیم این کار را انجام نمی‌دهند. آن‌ها پشت این پرده‌ها پنهان می‌شوند…. متاسفانه این دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم. وقتی به برنان نگاه می‌کنم و جوانی را می‌بینم که تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین باشد، احساس خوبی دارم. موفقیت همیشه تضمین شده نیست و نحوه برخورد او با همه اینها بخشی از سفر او است. اما او یک پسر فوق‌العاده و یک فوتبالیست بااستعداد است و من بسیار امیدوارم که او بتواند برای ما موفق باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *