بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلیمانی:بیرانوند طلب دارد و رأی فدراسیون به نفع ما خواهد بود

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۳
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره صدور رأی کارشناس مالی در پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: تا الان مصاحبه نکرده‌ و همه چیز را به فدراسیون و کارشناسان واگذار کردم ولی متأسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس به کرات در این باره حرف زده و قبل از اینکه حکم صادر شود پیش‌داوری کردند.

وی ادامه داد: طلب بیرانوند از پرسپولیس نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و کارشناس هم نظرش را داده است. زمانی هم کمیته محترم وضعیت مطالبات دو فصل را از کارشناس خواسته؛‌ یعنی واژه «کلیه» مطالبات را قبول کرده و مطابق آن هرچند طبق نظر کارشناس یک میلیارد و 200 میلیون طلب دارد؛ اما بیشتر از آن هم طلب دارد که چون نخواستیم روند پرونده طول بکشد اعتراض نکردیم.گزارش کامل کارشناس مالی در پرونده بیرانوند/ اختلاف در یک بند

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: کارشناس صرفاً رقم مطالبات را مشخص کرده که این نشان می‌دهد ما محق هستیم. همچنین کارشناس مالی، موضوع بررسی پاداش‌ها و دیگر موارد را به درستی در اختیار کمیته قرار داده است.

سلیمانی گفت: ما طلبکار هستیم و قطعاً رأی به نفع بیرانوند خواهد بود و اجازه نخواهیم داد افرادی که دنبال سوءاستفاده هستند به هدف خود برسند. شک نکنید از همه ظرفیت‌های قانونی و بین‌المللی برای پیگیری موضوع استفاده می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد از سکوت ما سوءاستفاده شود. متأسفانه هر روزی که علیرضا بیرانوند بازی دارد ناجوانمردانه این هجمه‌ها علیه او ایجاد می‌شود. قطعاً سر فرصت از تمام افرادی که پیش‌داوری کردند و صحبت های کذب انجام دادند شکایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *