بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: باید در همه بازی‌ها پیروز شویم؛ گل‌های رشفورد از راه خواهند رسید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۰

طرفداری | اریک تن هاخ از پیروزی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون می‌گوید. 

در جریان دیداری از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 0-3 پیروز شد. اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد در مصاحبه پس از بازی به BBC راجع به این برد گفت: 

باید در همه مسابقات پیروز شویم و امروز هم این کار را کردیم. گاهی اوقات باید راهی برای پیروزی پیدا کنید. در دقایق اول بازی مشکلاتی داشتیم، اما پس از اینکه آندره اونانا پنالتی را مهار کرد و دلیخت گل زد، بازی تماماً مال ما بود. فرصت‌هایی برای یک سره کردن کار حریف داشتیم، نمی‌دانم چند تا. چند فرصت گلزنی داشتیم تا بازی را 3-0 یا 4-0 کنیم.

گل رشفورد؟ بسیار مهم بود. قبل از بازی با او صحبت کردیم و این برای او و هر مهاجمی بسیار مهم است که وقتی فصل شروع می‌شود، در لیست گلزنان قرار داشته باشد. حالا او اولین گل خود را زده است و مطمئنم گل‌های بیشتری به ثمر خواهد رساند.

عملکرد دلیخت؟ در حال حاضر آمادگی کامل ندارد. او به بازی نیاز دارد تا به این سطح برسد. ما اکنون درخشش‌هایی از او را می‌بینیم و وقتی به سطح مدنظر برسد، عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. ما از او راضی هستیم و به خصوص از عملکرد امروزش. 

اوگارته؟ زیاد با تیم تمرین نکرده بود. تنها دو جلسه. یکی قبل از تعطیلات و دیگری دیروز. او دیرتر از همه به ترکیب اضافه شد، ما خوشحال بودیم که امروز توانستیم او را به زمین بیاوریم و نشان دهیم که چه چیزی می‌تواند برای تیم ما به ارمغان داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

یک پاسخ به “اریک تن هاخ: باید در همه بازی‌ها پیروز شویم؛ گل‌های رشفورد از راه خواهند رسید”

  1. مسعود گفت:
    0
    0

    باز این یه برد شانسی آورد و زبونش دراز شد ! بازی بعدی قطعا باخت خواهد بود !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *