بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسوایی کاپیتان سابق سلتاویگو؛ آزار جنسی و لمس یک مسکات زن!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۳

طرفداری | هوگو مایو، بازیکن سابق تیم سلتاویگو، به آزار جنسی زنی که پیش از آغاز یک بازی لالیگایی، در لباس مسکات ظاهر شده بود، محکوم شد.

این حادثه در سال 2019 رخ داد، زمانی که مایو در حال گرم کردن پیش از بازی با اسپانیول بود. حال دادگاه بارسلونا پس از ۵ حکم داده که مایو، دست‌های خود را زیر لباس یک مسکات زن که به شکل طوطی بود، برد و او را لمس کرد.

قاضی پرونده، سالوادور روی تژدور، در حکم خود گفت:

هنگامی که متهم (هوگو مایو) به قربانی رسید، با قصد ارضای میل شهوانی خود و نقض حریم جنسی او، دست‌های خود را زیر لباس مسکات برد و او را مورد آزار قرار داد، که باعث شد قربانی عقب‌گرد کرده و متهم را با دست راست خود دور کند.

دادگاه، مایو را به پرداخت جریمه‌ای به ارزش 6000 یورو (5000 پوند) و همچنین 1000 یورو (843 پوند) خسارت به قربانی محکوم کرده است. او همچنین باید هزینه‌های قانونی این پرونده را پرداخت کند.

هوگو مایو پس از ۵ سال محکوم به آزار جنسی شد

هوگو مایو ادعای بی‌گناهی می‌کند

اما مایوی 33 ساله که اکنون برای تیم آریس یونان بازی می‌کند، ادعای بی‌گناهی کرده و قصد دارد علیه این حکم تجدید نظر کند.

هوگو مایو پس از محکومیت به آزار جنسی مسکات، ویدیویی از این حادثه در اینستاگرام منتشر کرد. او در پیامی همراه با این ویدیو نوشت:

من همچنان به صورت قطعی حقایقی که در حکم به من نسبت داده شده را انکار می‌کنم. من اذعان می‌کنم که دست من به صورت غیر عمد ممکن است به کمر ماسکوت برخورد کرده باشد، اما این موضوع که به او آزار رساندم را به طور قاطع رد می‌کنم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *