بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لحظه تاریخی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد یک میلیارد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی رسید / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۰

طرفداری | کریستیانو رونالدو به اولین کاربر در تاریخ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد که به رکورد یک میلیارد دنبال‌کننده دست پیدا می‌کند.

کریستیانو رونالدو در پیامی احساسی خطاب به هوادارانش، از حمایت بی‌دریغ آن‌ها تشکر کرد و این موفقیت را حاصل تلاش مشترک خود و طرفدارانش دانست. او در شبکه‌های اجتماعی نوشت:

ما تاریخ‌سازی کردیم – 1 میلیارد دنبال‌کننده! این فقط یک عدد نیست، بلکه گواهی بر شور مشترک ما، انگیزه و عشق به بازی و فراتر از آن است. 

از خیابان‌های مادیرا تا بزرگ‌ترین صحنه‌های جهان، همیشه برای خانواده‌ام و برای شما بازی کرده‌ام، و اکنون 1 میلیارد نفر از ما با هم ایستاده‌ایم.

در تمام فراز و نشیب‌ها، هر قدم از راه با من بوده‌اید. این سفر، سفر ماست و با هم نشان داده‌ایم که هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانیم به دست آوریم وجود ندارد. 

از اینکه به من ایمان دارید، از حمایت شما و از اینکه بخشی از زندگی من هستید سپاسگزارم. بهترین هنوز در راه است و ما با هم به تلاش، پیروزی تاریخ‌سازی ادامه خواهیم داد.

کریستیانو رونالدو، پرطرفدارترین انسان جهان در شبکه‌های اجتماعی 

گفتنی است شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین سهم را در دنبال‌کننده‌های رونالدو دارد. بیش از ۶۰۰ میلیون نفر در این شبکه اجتماعی، فوق ستاره پرتغالی را فالو کرده‌اند. اگر چه رسیدن Cr7 به این رکورد اتفاقی قطعی بود، اما ورود به دنیای یوتیوب به تحقق آن سرعت بخشید. رونالدو در کمتر از یک ماه از ساخت کانال یوتیوب خود، ۶۰.۵ میلیون سابسکرایبر به دست آورده است.

یک میایارد دنبال کننده رونالدو به تفکیک پلتفرم 

کریستیانو رونالدو در سه برنامه بیش از صد میلیون فالوور دارد 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *