بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنیس یو اس اوپن | سینر با کسی شوخی ندارد؛ پسر ایتالیایی در فینال با تیلور فریتز

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۸:۰۳

طرفداری | مسابقات تنیس یو اس اوپن، چهارمین و آخرین گرنداسلم سال در نیویورک درحال برگزاری است.

صد و چهل و چهارمین دوره مسابقات تنیس ۲۰۰۰ امتیازی آزاد آمریکا ملقب به US Open که چهارمین و آخرین گرنداسلم سال دنیای تنیس است، از دو هفته پیش آغاز شده و حالا دیگر فقط یک بازی تا پایان آن باقی مانده است.

مرحله نیمه‌نهایی شب گذشته آغاز و ساعتی پیش به پایان رسید. در دیدار اول یانیک سینر که مثل تنیس آزاد استرالیا نشان داده در زمین هارد بی‌رقیب است، به‌مصاف پدیده این دوره یعنی جک دراپر رفت. جک دراپر که روی کاغذ بخت شماره ۲۵ قهرمانی بود، در یک پیش‌روی عالی خود را تا نیمه‌نهایی رساند و باید در بروزرسانی ATP برای رتبه‌بندی، منتظر جهش وی در جدول باشیم. دیدار دیشب اما دیداری تقریبا یک‌طرفه بود و مرد شماره یک جهان توانست در سه ست پیاپی با نتایج ۷-۵، ۷-۶ و ۶-۲ رقیب بریتانیایی‌اش را شکست دهد و راهی فینال شود. سینر حالا یک گام تا کسب دومین گرنداسلم سال ۲۰۲۴ و البته دومین گرنداسلم کریر خود فاصله دارد و برای این مهم باید از سد تنیسور کشور میزبان، تیلور فریتز بگذرد!

فریتز صبح امروز و در دیدار تمام آمریکایی، جذاب و طولانی‌ای که ساعتی پیش به پایان رسید، توانست هم‌وطنش فرانسیس تیافو را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. فریتز ست اول را با نتیجه ۴-۶ به تیافو باخت؛ ست دوم را ۷-۵ برد؛ ست سوم را مجدد با نتیجه ۴-۶ به تیافوی ۲۶ ساله واگذار کرد اما دو ست بعدی را با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ پیروز شد تا به اولین فینال گرنداسلم کارنامه‌اش برسد و حالا باید برای پیروزی این تورنومنت در خاک خودش از سد سینر آماده بگذرد.

دیدار فینال یو اس اوپن ۲۰۲۴ فرداشب در ورزشگاه آرتور اش نیویورک میان یانیک سینر (۱) از ایتالیا و تیلور فریتز (۱۲) از آمریکا برگزار خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *