بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشک فرشته جاری شد؛ ادای احترام زیبای تیم ملی آرژانتین به آنخل دی ماریا / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۴

طرفداری | پس از پایان دوران درخشان آنخل دی ماریا در تیم ملی آرژانتین، فدراسیون فوتبال این کشور مراسم ویژه‌ای را برای یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ خود برپا کرد.

در هفتمین هفته از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آمریکای جنوبی، آرژانتین مقابل شیلی به یک پیروزی ساده دست یافت تا یک قدم دیگر به جام جهانی آمریکا-مکزیک-کانادا نزدیک‌تر شود. 

اما زیباتر از مسابقه، مراسمی بود که تیم ملی آرژانتین برای ادای احترام به آنخل دی‌ ماریا برپا کرد. دی ماریا چندی پیش تصمیم گرفت پس از پایان رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ که به قهرمانی مجدد آلبی‌ سلسته ختم شد، از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

در جریان این مراسم، بازیکنان تیم ملی آرژانتین از دی ماریا قدردانی کردند و یک پیغام ویدیویی زیبا از جانب لیونل مسی نیز روی اسکوربورد ورزشگاه نمایش داده شد. دی ماریا که همراه با خانواده‌اش به ورزشگاه ماس مونیومنتال بوئنس آیرس آمده بود، احساساتی شد و با اشک و لبخند، با تیم ملی کشورش خداحافظی کرد‌.

ادای احترام تیم ملی آرژانتین به آنخل دی ماریا 

اشک‌های دی ماریا حین شنیدن پیام لیونل مسی دی ماریا و خانواده‌اش  قدردانی بازیکنان تیم ملی آرژانتین از آنخل دی‌ ماریا  قدردانی تیم ملی آرژانتین از دی ماریا وداع دی ماریا از تیم ملی آرژانتین 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *