بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ گواردیولا: رودری شایسته کسب توپ طلا است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۶

طرفداری | پپ گواردیولا به دلیل این‌که رودری در چند فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، او را شایسته کسب توپ طلای 2024 می‌داند.

کم‌تر از دو ماه دیگر به برگزاری مراسم توپ طلای 2024 باقی مانده است و به نظر می‌رسد رقابت اصلی برای فتح ارزشمندترین عنوان فردی سال، میان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام از رئال مادرید و هم‌چنین رودری از منچسترسیتی باشد. هر کدام از این سه بازیکن در طول فصل گذشته درخشیدند و توانستند به دستاوردهای بزرگی برسند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه با وست هم، نظر شخصی خود را در خصوص بازیکن شایسته برای فتح توپ طلای 2024 داد:

ما بسیار خوشحال خواهیم شد اگر رودرى برنده توپ طلا شود. او شایسته کسب این جایزه است. اما شاید بازیکن دیگری هم این لیاقت این جایزه را داشته باشد. به نظر من رودرى نه تنها یک فصل بلکه چند فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با اسپانیا قهرمان یورو شده است، اما  در عین حال بازیکنان دیگری هم در فصول اخیر خوب کار کرده‌اند.

روز 4 سپتامبر (14 شهریور) اسامی نامزدهای توپ طلا منتشر خواهد شد: 30 نامزد توپ طلا در بخش مردان، 20 نامزد توپ طلا در بخش زنان، 10 نامزد جایزه یاشین (بهترین دروازه بان) و 10 نامزد جایزه کوپا (بهترین بازیکن جوان). مراسم توپ طلا هم قرار است 28 اکتبر (7 آبان) در تئاتر دو شاتله پاریس برگزار شود. 

سال گذشته، لیونل مسی برای هشتمین بار برنده توپ طلا لقب گرفت. انتظار می رود که امسال بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و کیلیان ام باپه برای بردن این جایزه بزرگ رقابت کنند. این شصت و هشتمین مراسم توپ طلا خواهد بود.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *