بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد ریو فردیناند از تصمیم منچستریونایتد برای فروختن اسکات مک تومینای

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۸

طرفداری | ریو فردیناند، تصمیم منچستریونایتد برای فروش اسکات مک تومینای به ناپولی را مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش Talk Sport، مک‌ تومینای که در پنج سالگی به آکادمی منچستریونایتد پیوسته بود، پس از پرورش یافتن در رده‌های سنی این باشگاه، بیش از ۲۵۰ بازی برای باشگاه محبوبش انجام داده است.

با وجود عدم توانایی در تثبیت جایگاه خود در ترکیب اصلی از زمان اولین حضورش در تیم بزرگسالان تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۷، این بازیکن ۲۷ ساله همچنان عضوی کلیدی در تیم اریک تن هاخ بوده و توانایی خاصی در به ثمر رساندن گل‌های حیاتی دارد.

فردیناند معتقد است که مک‌تومینای دارای ویژگی‌هایی است که دقیقاً همان چیزی است که یونایتد جهت رقابت برای عناوین قهرمانی به آن نیاز دارد. او گفت:

هر بازیکنی نمی‌تواند یک ستاره یا چهره تبلیغاتی مهم باشد. من همیشه این را می‌گویم، برای قهرمانی در لیگ، شما به بازیکنانی مانند جان اوشی، وس براون، درن فلچر، چیچاریتو (خاویر هرناندز) و اوله گونار سولسشر نیاز دارید؛ بازیکنانی که در دوران ما، در یونایتد بودند.

او ادامه داد:

این بازیکنان بسیار مهم هستند؛ شما به آن‌ها نیاز دارید و آن‌ها هویت باشگاه را به خوبی درک می‌کنند، به ویژه کسانی که در آکادمی پرورش یافته‌اند. منچستریونایتد همیشه به این موضوع پایبند بوده است.

فردیناند همچنین اضافه کرد که جایگزینی مک‌تومینای با بازیکن دیگری، به هزینه زیادی نیاز دارد.

این واقعاً برای من قابل قبول نیست. برای جایگزینی او، شما باید ۳۰، ۴۰، ۵۰ میلیون پوند هزینه کنید و احتمالاً به جایگزینش ۱۵۰,۰۰۰ پوند در هفته دستمزد بدهید. جایگزین کردن او، ارزان نخواهد بود.

علی‌رغم اینکه مک‌ تومینای در فصل گذشته تنها در ۱۸ بازی لیگ برتری از ابتدا در ترکیب بود، هفت گل در این مسابقات به ثمر رساند. او همچنین در تمام مراحل مسیر قهرمانی یونایتد در جام حذفی شرکت داشت، در فینال مقابل منچسترسیتی به میدان رفت و در این رقابت‌ها نیز دو بار گلزنی کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *