بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ گواردیولا: وقتی امکان جذب دوباره گوندوعان پیش آمد، هیچ شکی در مورد انجام آن نداشتیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴

طرفداری | منچسترسیتی فردا عصر در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس میزبان ایپسویچ است. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. بدون شک مهم‌ترین اتفاق امروز برای سیتیزن‌ها، بازگشت ایلکای گوندوعان به منچسترسیتی بود و پپ گواردیولا در این مورد گفت:

وقتی سرمربیان می‌گویند هر چیزی تا پایان نقل و انتقالات ممکن است رخ دهد، ایلکای گوندوعان مدرک زنده این حقیقت است. بازگشت او یک سورپرایز کامل و غیرمنتظره بود. این اتفاق رخ داد و ما او را به خوبی می‌شناسیم. کیفیت بازی او در بارسلونای فصل گذشته، بسیار بسیار بالا بود و او ثبات خوبی داشت. وقتی امکان جذب دوباره گوندوعان پیش آمد، هیچ شکی در مورد انجام آن نداشتیم. خیلی خوشحالیم که ایلکای برگشته است. البته که او دیگر یک نوجوان نیست اما علت این که تصمیم گرفتیم او را دوباره جذب کنیم، سطح بالای بازی او در فصل گذشته بود. حتی در یورو نیز او در سطح بسیار خوبی بازی کرد.

او می‌داند باید چه کاری انجام دهد، نیازی به سازگار شدنش با تیم نیست. او شهر و باشگاه و هم‌تیمی‌های خود را می‌شناسد. پس او به سرعت در تیم جا می‌افتد و به همین علت او را جذب کردیم. گوندوعان به اینجا نیامده تا در منچسترسیتی بازنشسته شود یا خاطرات خوب را به یاد بیاورد، الان زمان پوشیدن کفش‌ها و انجام بهترین بازی‌تان است. درک می‌کنم که ایلکای موضوع مهم و برجسته امروز است اما از زمانی که اینجا نشستم، ایپسویچ تنها موضوعی است که در مورد آن نگرانم و برای من اهمیت دارد. ایلکای اگر آماده باشد، فردا می‌تواند بازی کند. ساوینیو؟

فکر نمی‌کنم کاملاً آماده باشد اما در بخشی از تمرینات گروهی حضور داشت و بسیار خوب پیش رفته است. امروز یا فردا وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. رودری هنوز با تیم تمرین نکرده و به نظر نمی‌رسد به این بازی برسد. نقل و انتقالات؟ 

فکر نمی‌کنم خرید دیگری در این تابستان داشته باشیم اما وابسته به شرایط بازار نقل و انتقالات یا مصدومیت‌های احتمالی، هر چیزی ممکن است. با توجه به حضور رحیم استرلینگ در لیست مازاد چلسی، ممکن است منچسترسیتی برای بازگرداندن او به تیم اقدام کند؟

او بازیکن چلسی است. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم اما او بازیکن چلسی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *