بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوستکوعلو: معمولا در سال دوم، عناوین قهرمانی را می‌برم؛ تاتنهام از سال قبل آماده‌تر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۲

طرفداری | آنژ پوستکوعلو امیدوار است تا بتواند نخستین جام تاتنهام را پس از سال ۲۰۰۸، به هواداران این تیم هدیه بدهد. 

به گزارش اسکای، اسپرز که فصل گذشته را در رده پنجم به پایان رساند و از حضور در لیگ قهرمانان اروپا باز ماند، به دنبال این است تا در دومین سال حضور پوستکوعلو روی نیمکت تیم، عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد. 

این مربی با تجربه که در طول فصل گذشته بابت ارائه نمایش‌هایی چشم‌نواز مورد تمجید همگان قرار گرفت، در آستانه بازی روز دوشنبه تیمش مقابل لسترسیتی، به اسکای گفت:

احتمالاً من دیگر آن چهره جدید و پر زرق و برق نیستم، بنابراین حالا مربیان جدید دیگری هستند. مردم می‌توانند بروند و آن‌ها را کشف کنند و درباره دوران کودکی آن‌ها صحبت کنند تا دیگر نیازی به صحبت در مورد من نباشد.

معمولاً در سال دوم عناوینی را می‌برم. این ایده کلی است. سال اول برای تثبیت اصول و ایجاد یک پایه است. امیدوارم سال دوم برای بردن چیزها باشد. البته این حرف‌ها راحت‌تر از عمل کردن به آن‌هاست، به‌خصوص در لیگ برتر و رقابتی که در آن حضور داریم. همیشه به این شکل به آن نگاه کرده‌ام که در سال دوم، بسته به اینکه سال اول چگونه گذشته باشد، باید در موقعیتی باشیم که بتوانیم پیشرفت کنیم.

سال گذشته لحظات خیلی خوبی داشتیم و البته لحظات سختی هم داشتیم. فکر می‌کنم از لحظات سخت به همان اندازه یاد گرفتیم که از لحظات خوب یاد گرفتیم و امیدوارم این به این معنا باشد که در جایگاه خوبی هستیم. ما قطعاً تیمی بهتر و آماده‌تر نسبت به سال گذشته هستیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *